    Subject: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Mon, 19 Dec 2016 20:17:45 +0100

    W dniu 2016-12-19 o 19:56, J.F. pisze:

    > No ale tak - jedziesz do knajpy na dwa piwa, bo samochodem, wypijasz 4
    > ... i co, zostawisz samochod ?

    hehe.. no i tu zagwozdka.. zależy od człowieka niestety.

    Wiesz co, myślę, że jak zwykle punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
    Z jednej strony chciałbyś pojechać na piwko, wypić i wrócić... problem w
    tym że ciężko ocenić jak piwko podziała na organizm. Ja po porterze mam
    już dobrze, po dwóch język się plącze. Do auta? nie ma mowy.

    Z drugiej strony nie życzę nikomu aby taki "po 2 piwach" rozjechał
    dziecko bo mu się wydawało że to tyle co nic.

    Ok, procent prawdopodobieństwa mały, większość wyłapują drzewa.
    No ale...
    W BHP, konstrukcji maszyn, robi się analizę tak, aby minimalizować
    ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych dla człowieka. Dla kierowców
    tego nie ma. jest te 0,5 czy 0,2 bez badania wpływu na osobnika.

    Dopalacz to też niby taka sobie używka... a zdarza się że gość porąbie
    kogoś, bo mu diabeł kazał. Ja wiem jak na mnie działają 2 piwa, Ty
    wiesz, a ktoś może nie być świadom. I tu widzę problem.

    I teraz, jak to ogarnąć?
    Testy dla każdego po 2 piwach i wbite "2 piwa przyjął jak oranżadę" lub
    "2 piwa i trup"?

    Na obecną sytuację jestem za badaniem trzeźwości.

    No i mam kupioną kamerę do auta, bo robi się na drogach u nas jak w
    Rosji. Nie jest panowie dobrze.

    zdrówka i Wesołych Świąt wszystkim życzę.

    --
    Irokez