  • Data: 2010-11-05 12:47:41
    Temat: Re: Run for 66
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-05 03:13, Alex D. B. pisze:

    > ...i nic na filmie..

    moze popatrz cos mocniej.

    > temat super, ale realizacja lezy.

    Oscara chuj strzelil znaczy sie ?
    No to co ja teraz zrobie ?
    W Hollywood jestem skonczony.

    Film jest pamiatkowy, nakrecony przy okazji.
    Nie jest jego zadaniem spelnienie jakiegokolwiek oczekiwania
    ktoregokolwiek precla.
    A, bo mi sie przypomnialo. Operatorem kamery jest... Drewniak.
    Serio.

    > ps: opisz pls procedury pozyczania motonga w usa. mam to w planie. wlasnie
    > 66 z chicago.

    Prosta sprawa - poprzypierdalasz sie do nich tak jak do mojego filmu i
    dostajesz za darmo. Najlepiej sie przypierdolic do wlasciciela, tu masz
    adres: r...@y...com

    KJ Zdobywca Pewnych Oskarów