  • Data: 2011-07-24 07:59:27
    Temat: Re: Rumunia motocyklem - wróciliśmy, video
    Od: "blachu" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rfk" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:658f.000001f4.4e2a7e29@newsgate.onet.pl...
    > Czołem,
    >
    > wróciliśmy parę dni temu z włóczęgi po Rumunii. Jest to doskonałe miejsce
    > na motocyklową
    > przejażdżkę. Jeśli znajdziecie parę wolnych minut, to zapraszam na krótką
    > relację video na YT:
    > http://www.youtube.com/embed/WoGuGDQ0JA4

    Łezka się w oku kręci - byłem tam chyba w 2005r, motocykliści byli
    żadkością, a w którymś momencie, jak nas zobaczyła pewna stara Rumunka to
    przeżegnała się trzy razy kiedy ją mijaliśmy.
    Jak mi się wydaje, Trasa Transfogarska została przynajmniej w jedną stronę
    wyremontowana - 6 lat temu zjazd był lepszy niż wjazd :)
    Jechaliśmy w tak samo jak wy.

    Pozdrawiam
    Andrzej

    PS. Nam niestety pogoda nie dopisała - cały czas deszcz...(i zamknięte mosty
    z powodu powodzi)