eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRozwiązanie z JoikuSpot wifi jest niepraktyczne jak nie ma 3G › Re: Rozwiązanie z JoikuSpot wifi jest niepraktyczne jak nie ma 3G
  • Data: 2011-08-23 07:04:52
    Temat: Re: Rozwiązanie z JoikuSpot wifi jest niepraktyczne jak nie ma 3G
    Od: "Tomek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał:

    > Ale wciąż nie widzę sensu w takim dwuetapowym procesie - nie brzmi
    > to zbyt wygodnie ani żaden uniwersalny sposób.

    A ja nie widzę sensu, żebyś pisał o dwóch plikach 1mb i wielkim problemie z tego
    wynikającym. Skoro to nie był problem - po co się tak rozpisałeś. A jeśli
    zależało Ci na szybkiej wysyłce, trzeba było wysłać te pliki z Nokii. Czegoś
    znów nie zrozumiałeś?

    > Wyobraź sobie że na iPhone masz jakąś specyficzną aplikację, np. do
    > geocaching'u i chcesz
    > tam posłać fotkę z iPhone. Będziesz szukał odpowiedniej aplikacji na
    > Nokię pod Symbiana aby przesłany plik w BT wysłać potem z Nokii?

    Po co dodajesz kolejną filozofię do poprzedniego postu? Mowa była o dwóch
    prostych plikach nie powiązanych z niczym.

    > Chcesz się podzielić plikiem z kolegą z którym gadasz właśnie na facebook,
    > używając iPhone. Będziesz szukał aplikacji facebook i dublował ją na
    > Nokii aby przesłać plik z iPhone do Nokii BT i potem z Nokii w neta?

    Wyobraź sobie, że ktoś kto ma Nokię i konto na fejsie, ma odpowiednią aplikację,
    o ile nie jest ona natywna z natury.

    > To jest bez sensu... Idea początkowa była inna. JoikuSpot miał działać
    > jak przeźroczysty router udostępniający internet na iPhone czy laptopa
    > i jako takie rozwiązanie po prostu nie sprawdził się. To jest zabawka i tyle.

    Innym działa, to że w Mexico City są problemy z ichnim opem i kulawym edgem nie
    stawia pod znakiem zapytania aplikacji służącej z powodzeniem tysiącom.

    > Podstawową funkcją JoikuSpot jest właśnie funkcja routera wifi.
    > Nie spełnia on tej funkcji dobrze z dwu powodów:

    Pierwszym powodem jest lokalizacja telefonu : Mexico. Przy cyrkach z rejestracją
    prepaida, peselami, imeiami itp nie dziwota, że Rząd przekierowuje połączenie i
    zapuszcza jakieś śmieci przy okazji. Pełna inwigilacja. Drugi powód jak wyżej.