  • 1. Data: 2009-07-02 05:55:34
    Temat: Rozwiazalem umowe z CP
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    po 2 latach wspolpracy zegnam sie z CP. Mam od nich dekoder, ktory kupiem
    na wlasnosc. Mozna jakos go wykorzystac czy tylko do smieci? Nie interesuje
    mnie odbior FTA. Mozna np zrobic cos zeby zasadzic do niego jakas inna karte
    np z C+? Dekoder to Samsung. BTW chcialbym kupic TV na karte dla dziecka bo
    jest tam Disney channel. Jak to w ogole sie sprawuje? Wiem, ze musze nabyc
    osobny dekoder zeby kozystac z TV na karte. Mozecie polecic cos niedrogiego
    i dobrego jednoczesnie?

    Pozdr.
    Ziomall

  • 2. Data: 2009-07-02 06:29:02
    Temat: Re: Rozwiazalem umowe z CP
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    Wiem, ze musze nabyc
    > osobny dekoder zeby kozystac z TV na karte. Mozecie polecic cos niedrogiego
    > i dobrego jednoczesnie?

    Zadnej innej karty ni wlozysz. Tylko FTA

    Jingiel

  • 3. Data: 2009-07-02 07:10:32
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > Zadnej innej karty ni wlozysz. Tylko FTA

    Czyli kibel, dzieki.

  • 4. Data: 2009-07-02 17:16:27
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Ziomall pisze:

> [...]
    > osobny dekoder zeby kozystac z TV na karte. Mozecie polecic cos niedrogiego

    1. Bigsat BS-s77 - jakieś 120 zł, jakość średnia
    2. Opticum x10, 4050cx, 4060cx - około 150 zł, nie wiem jak się sprawują
    ale raczej lepiej od poprzednika.
    3. Standardowy Technisat od TNK - 200 zł (już z kartą).

  • 5. Data: 2009-07-02 17:18:21
    Od: crazy <c...@g...pl>

    crazy pisze:

    > 1. Bigsat BS-s77 - jakieś 120 zł, jakość średnia
    > 2. Opticum x10, 4050cx, 4060cx - około 150 zł, nie wiem jak się sprawują
    > ale raczej lepiej od poprzednika.
    > 3. Standardowy Technisat od TNK - 200 zł (już z kartą).

    Się uzupełnię ;)
    Dwa pierwsze punkty - tych tunerów można użyć także do innych płatnych
    telewizji, pakietów, np. Cyfra+

  • 6. Data: 2009-07-10 11:17:32
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > Się uzupełnię ;)
    > Dwa pierwsze punkty - tych tunerów można użyć także do innych płatnych
    > telewizji, pakietów, np. Cyfra+

    Dzieki poczytam troche o tych sprzetach jeszcze. Rozumiem, ze piszac "jakosc
    srednia" masz na mysli jakosc wykonania sprzetu a nie odbioru/przekazu na tv
    sygnalu?

    Pozdr.
    Ziomall

  • 7. Data: 2009-07-10 14:49:49
    Od: crazy <c...@g...pl>

    Ziomall pisze:
> [...]
    > srednia" masz na mysli jakosc wykonania sprzetu a nie odbioru/przekazu na tv

    Tak, wykonania, bo obraz to wszedzie taki sam.
    Oczywiście znajdą się tacy co to widzą różnicę...

    BigSat (inaczej Golden Interstar) to chińszczyzna, a w Globo moga być
    kwiatki w oprogramowaniu ale z czasem je poprawiają.

    Do listy można by jeszcze dopisac tunery Ferguson, ceny tych najtańszych
    z czytnikiem (uniwersalnym) są poniżej 200 zł. W podobnej cenie są
    również tunery Linbox.

  • 8. Data: 2009-07-13 08:27:54
    Od: "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl>

    > Do listy można by jeszcze dopisac tunery Ferguson, ceny tych najtańszych z
    > czytnikiem (uniwersalnym) są poniżej 200 zł. W podobnej cenie są również
    > tunery Linbox.

    No wlasnie tak mysle, ze chyba ferdek FK 6900 bedzie ok. Dzieki raz jeszcze
    za wyjasnienie.

    Pozdr.
    Ziomall