  • 21. Data: 2010-01-22 19:59:38
    Temat: Re: Rozstalem sie z Deauvilka... kupie Transalp'a.
    Od: Bandziur <a...@g...com>

    Czesc

    On 20 Sty, 23:30, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > A z tymi Waszymi komputrami to wynocha na listy dla komputerozbokow.

    eee , jakimi waszymi ze tak sie wpier@#le od niechcenia, jak mnie
    pamiec nie myli to stanowisko nazywało sie : Administrator Systemow
    Oddzialowych. Juz nie pamietasz? Tylko te klucze, obrabiarki,
    anodowanie i inne takie ? ;-) Wiem wiem NTG i offtopic i pewnie
    nietykieta i faq, ale nie moglem sie powstrzymac.

    pzdr
    Andrzej

    --
    GSX 1100 ES

  • 22. Data: 2010-01-22 21:53:55
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Bandziur pisze:

> [...]
    > anodowanie i inne takie ? ;-) Wiem wiem NTG i offtopic i pewnie
    > nietykieta i faq, ale nie moglem sie powstrzymac.

    Ooo ! Ty jednak zyjesz ! :)

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2010-01-30 20:59:21
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    No to sie pochwale...
    Konczac temat i wszystkie OT - dzisiaj przywloklem Transalpa. Model
    XL650V1, niebieski, rocznik 2001, najechane lekko ponad 43 tys km
    (stan tarcz i napedu zdaje sie to potwierdzac). Kilka rysek tu i
    owdzie, ale ogolnie ladny. Tylko niech ten syf z nieba w koncu
    przestanie padac!

    PS Mina swiezo upieczonego uzytkownika, gdy po otworzeniu wlewu paliwa
    wlew zostaje w reku - bezcenna!

    --
    Lukasz B
    Trapi 650, WAW