  • 1. Data: 2010-04-16 19:01:24
    Temat: Rozroznianie nr. telefonow stacjonarny/GSM
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Hej, czy jest gdzies dostepna/jakis operator udostepnia baze/usluge
    hurtowego rozpoznawania czy numer telefonu jest stacjonarny/GSM?

    Cos jak http://is.eranet.pl/..., ale zeby mozna bylo to podpiac pod
    centrale telefoniczna (Asterisk, napisanie skryptu odpytujacego baze to
    zaden problem) i dynamicznie kierowac ruch.

  • 2. Data: 2010-04-16 21:25:54
    Temat: Re: Rozroznianie nr. telefonow stacjonarny/GSM
    Od: "kietlak" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > centrale telefoniczna (Asterisk, napisanie skryptu odpytujacego baze to
    > zaden problem) i dynamicznie kierowac ruch.

    Przecież nie ma przenośności GSM <-> stacjonarne, więc czego potrzebujesz
    poza tabelami UKE ??

    kietlak

  • 3. Data: 2010-04-16 21:30:39
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Cos jak http://is.eranet.pl/...,

    Może ja mam jakiś dziwny Internet, ale u mnie powyższy adres
    przekierowuje na http://www.era.pl/pl/indywidualni/rozrywka.

    Piotr

  • 4. Data: 2010-04-16 21:39:50
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:hqaku3$1d1$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może ja mam jakiś dziwny Internet, ale u mnie powyższy adres
    > przekierowuje na http://www.era.pl/pl/indywidualni/rozrywka.

    A moja Opera wyświetla jakąś fatalnie skonstruowaną stronę WAP...
    Dopiero jak ją przestawić w tryb Fx, czy IE, to wyświetla to, co u
    Ciebie.
    Osiołek dla Ery za stronę niezgodną ze standardami.

    --
    ((*))
    ((+))

  • 5. Data: 2010-04-17 13:25:20
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl>

> [...]
    > centrale telefoniczna (Asterisk, napisanie skryptu odpytujacego baze to
    > zaden problem) i dynamicznie kierowac ruch.

    Możesz w bazie zawrzeć odpytywanie tej witryny

  • 6. Data: 2010-04-18 11:58:00
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-16 23:30, PiotRek wrote:
    > Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Może ja mam jakiś dziwny Internet, ale u mnie powyższy adres
    > przekierowuje na http://www.era.pl/pl/indywidualni/rozrywka.

    masz dziwny interet bo nie wiesz o czym mowa.
    A mowa jest o tym adresie:
    http://is.eranet.pl/updir/era.cgi?msisdn=888888888

    Tylko zamiast klepac caly wspisal poczatek, bo zainteresowani znaja go
    od paru lat.
    Zreszta wystarczylo wpisac w google "http://is.eranet.pl" I pierwszy
    link nakierowuje na odpowiedz.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2010-04-18 19:19:19
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    kietlak pisze:
    > Przecież nie ma przenośności GSM <-> stacjonarne, więc czego potrzebujesz
    > poza tabelami UKE ??

    O, myslalem ze mozna i tak przenosic, dzieki za informacje.
    Badz co badz okreslanie sieci przyda sie jesli bede mial kilka bramek
    GSM w roznych sieciach i bede chcial minimalizowac koszty polaczen.

  • 8. Data: 2010-04-18 19:19:45
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Możesz w bazie zawrzeć odpytywanie tej witryny

    Mysle ze sie moga obrazic jak zaczne ich odpytywac zbyt czesto.

  • 9. Data: 2010-04-18 21:21:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 18 Apr 2010 21:19:45 +0200, Stefan wrote:

    >Mysle ze sie moga obrazic jak zaczne ich odpytywac zbyt czesto.

    Cache po drodze postawic - jesli to nie jest call center, to pewnie
    ilosc numerow masz ograniczona.

    J.

  • 10. Data: 2010-04-19 08:01:40
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Cache po drodze postawic - jesli to nie jest call center, to pewnie
    > ilosc numerow masz ograniczona.

    Wtedy nie zauważysz przeniesienia