  • Data: 2014-02-23 19:35:07
    Temat: Re: Rozpoczyna się rzeź
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-23 18:28, J.F. pisze:

    > Ja nie o tym gdzie byl blad, tylko nie wykrecaj kota ogonem i tym
    > razem policz sam prawdopodobienstwo takiego bledu :-P

    Hmm, na obecną chwilę to jednak Ty będziesz musiał policzyć
    prawdopodobieństwo wystąpienia sytuacji pod którą się podpisałeś
    i do dodatkowo postawiłeś w wątpliwość kwestią monitoringu
    naziemnego.

    (...)

    > o przepraszam, to nie ja.

    Jasne, dziwnym trafem nie zaprzeczyłeś...

    > Ale nie odwracaj kota ogonem i licz prawdopodobienstwo ze po stronie
    > nadawczej zadnych bledow nie ma :-P

    Ja nie mam takiej potrzeby - Ty musisz to policzyć, szczególnie że
    poszedłeś jeszcze dalej, pisząc że nagle część satelitów się tak
    samo przestawiła i poddając w wątpliwość monitoring naziemny.

    > A skad wiesz co zostanie uzyte ?

    W sumie nieistotne, skoro jedyny znaleziony przykład pokazał brak
    możliwości wyznaczenia pozycji, a nie błędne odczytu czasu...

    > Ale co by nie bylo to i tak bledy sia moga zdarzyc.
    > W koncu to nie rakieta, to nie kosztuje pol milarda, to kto bedzie
    > sprawdzal dokladnie :-P

    Jak napisałem wcześniej - policz prawdopodobieństwo wystąpienia
    błędnego wyznaczenia czasu i lokalizacji.

    > W sprawie Iskier ?

    Nie, w zakresie użycia sygnałów z GPS do pomiaru czasu przejazdu.

    Aha:>