  • 11. Data: 2012-01-06 23:39:42
    Temat: Re: Różnice między oponami
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 6 Jan 2012 22:31:49 +0000 (UTC), Michał wrote:

    > a może to i było 0.7sek ale mam wrażenie ze się zbliżał w trakcie,
    > "powoli" ale cały czas.

    No bo to tak będzie.
    On zaczyna hamowanie szybciej, zwolni o jakąś tam niewielką prędkość nim ty
    zaczniesz swoje hamowanie.
    Od tej chwili hamujecie już tak samo, ale cały czas masz prędkość wyższą o
    tą początkową różnicę no i się do niego zbliżasz.

    Gdyby miał lepsze hamulce, to zbliżałby się z coraz wyższą prędkością.

  • 12. Data: 2012-01-07 00:44:18
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał(a):

> [...]
    > tą początkową różnicę no i się do niego zbliżasz.
    >
    > Gdyby miał lepsze hamulce, to zbliżałby się z coraz wyższą prędkością.

    a fakt,

    hamulce chyba jeszcze nie miały nic do rzeczy bo dziobać zaczęło więc
    przekraczały możliwości opon przy tej prędkości.

    (z testów jakie robiłem ponad 160 na autostradzie już nie włączają abs,
    tylko to przy innym silniku)

  • 13. Data: 2012-01-07 01:14:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F.

    > Pochopnych wnioskow bym nie wysuwal.

    :D

  • 14. Data: 2012-01-07 01:15:25
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Michał

    > (z testów jakie robiłem ponad 160 na autostradzie już nie włączają abs,
    > tylko to przy innym silniku)

    To jakieś złomowate masz hamulce.

  • 15. Data: 2012-01-07 02:42:16
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 6 Jan 2012 20:41:53 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Jakie są różnice (w przyczepności) między oponami ?
    >
    > Ostatnio miałem okazje hamować w dużym uproszczeniu
    > z czegoś w okolicy 150km/h za drugim autem, mając około
    > 30 metrów różnicy.

    Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa, ktory
    powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2012-01-07 03:57:52
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    to <t...@i...pl> napisał(a):

    > begin Michał

    > To jakieś złomowate masz hamulce.

    eee tu nie wiem, ale kiedyś jak byłem z innym modelem
    na przeglądzie to było 4.2kN przód i 2.8kN tył
    przy jakiś kiepskich klockach.

    to to starcza na coś kolo 40metrów ze 100km/h ?

  • 17. Data: 2012-01-07 06:14:35
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa, ktory
    > powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

    Tak, wiem o czym mówisz - o kierowcy
    na razie uważam że mnie na niego nie stać

  • 18. Data: 2012-01-07 09:11:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 7 Jan 2012 05:14:35 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > Tak, wiem o czym mówisz - o kierowcy
    > na razie uważam że mnie na niego nie stać

    No to proponuje przestac jezdzic, bo wiszac na ogonie drugiego samochodu
    przy predkosci 150 km/godz jestes zagrozeniem dla normalnych uzytkownikow
    drogi.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 19. Data: 2012-01-07 11:29:08
    Temat: Re: Ró?nice mi?dzy oponami
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 06 Jan 2012 21:01:32 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Aczkolwiek opowieść Michała nosi znamiona wydumanej. :>

    Nie pierwsza to opowieśc i nie ostatnia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2012-01-07 13:45:17
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Maciek

    > Ewidentnie brakuje Ci w samochodzie pewnego systemu bezpieczenstwa,
    > ktory powinien byc zamontowany miedzy fotelem, kierownica i pedalami.

    Czy chodzi Ci o legendarną WKŁADKĘ występującą głównie w GRANADZIE i
    SIERRZE?!