  • 11. Data: 2014-09-05 22:34:52
    Temat: Re: Rozmiary nośników SSD
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 05 Sep 2014 19:13:07 +0200, Borneq napisał(a):

    (ciach...)
    > Mam GA-H77M-D3H, ma wejścia SATA 3, kable chyba też odpowiednie. Jakim
    > programem sprawdzić prędkość dysków SSD?

    A choćby Crystal Disc Mark.

    [ Flaszka wódki jest jak kobieta: przyciąga wzrok od pierwszego ]
    [ wejrzenia, a czy jest dobra, czy beznadziejna poznajesz dopiero rano. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 12. Data: 2014-09-06 15:01:14
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 05/09/2014 13:15, Borneq wrote:

    > Do tej pory używałem dysków 3.5 cala, ale SSD chyba mają 2.5 cala?

    3,5", 2,5", 1,8" i pewnie jakieś.
    BTW. Przeważnie po otwarciu obudowy okazuje się, że jest to PCB 1,8"
    zamknięty w większym "pudełku".

    > Jak zamontować je w obudowie w miejscu HDD?

    Obudowy przeważnie mają przewidziane otwory na 2,5" na dole kosza na
    dyski. Jeśli nie, to nie ma żadnego problemu nawiercić samemu.
    Można też przykręcić z jednego boku w koszu 3,5" - SSD są lekkie i
    przeważnie to wystarcza (nie polecam, choćby dlatego, że jestem
    przeciwny prowizorkom).
    Są też dostępne ramki, w któryczh zamontujesz od jednego do kilku SSD w
    zatokach 3,5" lub 5,25".

    > Czy te same kable zasilajace i kable danych podłącza się co dla dysków HDD?

    Tak. Zakładając, że to SATA a nie miniSATA/miniPCIe (te też da się
    podłączyć, ale nie bez odpowiednich adapterów).
    --

  • 13. Data: 2014-09-08 08:36:01
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-05 16:52, mr misio de grizzly pisze:

    > Lub przykrecic z boku tylko na 2 srubki. Jest lekki, nie ma wewnatrz
    > zadnych ruchomych mehanizmow.

    Jest tyle sposobów na SSD że ciężko wymieniać ... :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl