  • Data: 2017-01-29 22:04:28
    Temat: Re: Rozmiar wnętrza RAV4 II
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jan 2017 13:03:01 -0600, Pszemol napisał(a):

    (...)

    Czyli chyba nie widziałeś.

    Myślsz, że nie umiem sobie danych znaleźć? :)

    2. generacja RAV4 jest wąska jak Subaru albo i bardziej, a dla podkreślenia
    tego faktu ma tylną kanapę dzieloną "bez pół". Niestety suche centymetry
    (ani nawet cale :)) ) nie pozwalają łatwo dpowiedzieć na pytanie, czy
    trójka dorosłych z tyłu będzie się musiała bardzo lubić, czy może się
    zaledwie tolerować.
    Chwilowo nie mam możliwości przymiarki, więc wrzuciłem na grupę - w końcu
    to popularny samochód.

    > cal (in) to
    > 2.54cm.

    Serio? Gdzieś Ty się chlopie ulung...?