-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
xxfer.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
a.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5417fb9e$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
<lv8v0m$a82$1@speranza.aioe.org>
<5419fc45$0$26835$65785112@news.neostrada.pl>
<541a9ffd$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <541a9ffd$0$2236$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Rozmiar opon
Date: Thu, 18 Sep 2014 13:06:33 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 20
Message-ID: <541abcbb$0$26835$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.5.112.49
X-Trace: 1411038396 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 26835 83.5.112.49:54675
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544717
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
Jacek wrote:
>> W dniu 2014-09-16 o 11:16, Marek pisze:
>>> hamulce moga nie dac rady
>> a to niby dlaczego??
>Większa średnica kół -> większy moment na hamulcach.
>Podczas przeciętnej jazdy różnica pewnie niewielka.
Znikoma, przeciez my tu o gora 10% roznicy.
>Podczas jazdy w pełni załadowanym samochodem po górskich
>serpentynach, może się okazać nagle, że hamulce się przegrzały, płyn
>się zagotował i lecimy w dół, pozostaje zamknąć oczy... :-)
No, energia do wytracenia jest jednak bez zmian.
Hamulce musza mocniej hamowac, ale tarcze sie wolniej kreca ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.14 13:11 J.F.
- 18.09.14 13:44 Trybun
- 18.09.14 13:47 Trybun
- 18.09.14 13:49 Trybun
- 18.09.14 19:46 wowa
- 18.09.14 23:32 Tomasz Pyra
- 19.09.14 19:15 Trybun
- 19.09.14 19:16 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=