  • 11. Data: 2013-11-25 17:30:25
    Temat: Re: Rozmagnesowywanie okrętów - indukcja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    W dniu poniedziałek, 25 listopada 2013 14:40:28 UTC+1 użytkownik J.F
    napisał:

    >Z ogólniaka pamiętam: L=(u0*S*n^2)/l.

    Indukcyjnosc.
    A indukcja w cewce [pole B] z tego wychodzi takie jak w wiki.

    J.

  • 12. Data: 2013-11-25 22:02:30
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 25.11.2013 08:08, Arek wrote:
    ..
    > Czy podczas tego procedu aparatura (sieć) na okręcie może
    > funkcjonować normalnie czy się ją wyłącza?

    Podobno wszystko się wyłącza, demontuje busole itp. a załoga jest
    kwaterowana na lądzie. Niestety ominął mnie ten proceder - kadra
    zawodowa z okrętu próbowała na wszelkie sposoby oszukać badania
    kwalifikujące na "demag". Nie wiem jakie interesy mieli z kolei po
    drugiej stronie, ale ztcp żaden okręt nie został skazany.

    --
    Mirek.