  • 71. Data: 2018-01-11 21:20:43
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 11.01.2018 o 16:09, BQB pisze:

    > A czy może ktoś się wypowiedzieć, czy ZD-915 jest w miarę?
    > https://www.youtube.com/watch?v=B15KlyqzFk4
    > Według tego filmiku fajnie to wygląda, ale może tak jest tylko na
    > początku? Będzie używana kilka-kilkanaście razy w miesiącu maksymalnie -
    > hobbystycznie.

    Jeśli dokonasz usprawnień opisanych w tym wątku to jest OK.

    P.P.

  • 72. Data: 2018-08-18 22:45:09
    Od: a...@g...com

    Chętnie zapoznałbym się z usprawnieniami.
    Przeczytałem cały ten wątek, ale niestety zdjęcia nie są dostępne :-(
    Moglibyście obrazowo przedstawić sposób na poprawienie producenta, w przypadku tego
    modelu rozlutownicy?

    A.G.

  • 73. Data: 2018-08-18 23:51:31
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 18.08.2018 o 22:45, a...@g...com pisze:
> [...]
    > Moglibyście obrazowo przedstawić sposób na poprawienie producenta, w przypadku tego

    https://www.flickr.com/photos/154223859@N03/43212405
    045/in/dateposted-public/

    P.P.

  • 74. Data: 2018-08-19 15:47:52
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.08.2018 22:45, a...@g...com wrote:
> [...]
    > Moglibyście obrazowo przedstawić sposób na poprawienie producenta, w przypadku tego

    Używam tej rozlutownicy sporadycznie do prac serwisowych. Też na
    początku zatkała mi się parę razy i myślałem o tym usprawnieniu, ale
    ostatnio się to nie zdarza. Może nauczyłem się jej używać tak, żeby
    ominąć problem.
    Ustawiam dość wysoką temperaturę, czekam aż rozgrzeje się dobrze, dłużej
    naciskam pompkę (2-3 sekundy minimum). Być może robię jeszcze coś
    nieświadomie, ale problem zatykania praktycznie nie istnieje.

    --
    Mirek.

  • 75. Data: 2018-08-19 15:54:41
    Od: a...@g...com

    Bardzo dziękuję za fotkę, ale jeszcze nie rozjaśniła mojego rozumowania :-(

    Mam pytania odnośnie tej 5mm miedzianej "spirali".
    1. Od której strony należy ją umieścić?
    2. Jakiej grubości drut miedziany najlepiej użyć do tej "spirali"?

    A.G.

  • 76. Data: 2018-09-12 19:52:58
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 19.08.2018 15:47, Mirek wrote:

    > problem zatykania praktycznie nie istnieje.

    Update:
    Dziś jednak się zatkała, ale za to odkryłem bezstresowy sposób na
    przetkanie:
    Temperatura na maksa, i nie wyciorem, tylko drutem miedzianym z przewodu
    0.5 (fi0.8 - 20AWG). Drut bierze się szczypcami i na luzaka się przetyka
    (drut rozgrzewa się w rurce i to jest klucz do sukcesu).

    --
    Mirek.