  • 21. Data: 2011-04-19 23:25:42
    Temat: Re: Rozkradziona kolekcja samochodow
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 19 Kwi, 22:58, Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> wrote:

    >  A jak myślisz, w jaki sposób powstała osławiona kolekcja
    >  Tabenckiego?

    Na poczatku nie wiedzialem - kumpel chwile wczesniej podeslal mi link
    ktory wrzucilem na Grupe. Artur podrzucil link do historii powstania
    kolekcji.

    pozdr
    Piotr

  • 22. Data: 2011-04-19 23:49:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Apr 2011 22:53:04 +0200, Artur Maśląg wrote:

    >No popatrz,a w Polsce za +50 jest 500PLN i 10 punktów - jak złapią.
    >Zresztą w Niemczech przymierzają się nawet do administracyjnych
    >ograniczeń na autostradach + opłaty za nie. Będzie coraz "gorzej"
    >i nie będzie miało to niczego wspólnego z wiarą/wyznaniem/tradycją.

    Bardziej mi chodzilo o to ze Niemiec ma w ... glebokim powazaniu
    ograniczenia predkosci, jesli wie ze grozi mu 35 euro mandatu raz na
    rok, bo pewnie nawet policji nie bedzie sie chcialo machnac lizakiem.

    >Mówisz, że wiara nie działa? ;)

    Juz same doniesienia o takich karach mowia ze wiara jest slaba :-)

    >Eee - myślisz jednak polskim stereotypem. Współtworzyli prawo
    >(w tym bezpośrednio) to dbają o swój interes, zgłaszając naruszenia
    >ich prawa stosownym służbom.

    To mnie wlasnie mocna ciekawi - czy oni maja tak glebokie przekonanie
    o slusznosci wlasnego prawa ze az nikomu sie nie chce mocniej
    przycisnac ? Ee, niemozliwe, kazdy normalny czlowiek lubi docisnac :-)

    >LOL - zaczął od kradzieży, a Ty mu z interpretacją i znajomością
    >Biblii w zakresie przekraczania prędkości ;)

    Kradziez to dopiero osme przykazanie :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-04-20 09:05:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 12:01:02 -0700 (PDT), Piotr Molski

    >To kraj kaperow i piratow;) Nudny Angol powstal podobno na potrzeby
    >zarzadzania Imperium w XIXw.

    ktoś powiedział, że Anglicy mieli dwa powody, dla których podbijali
    świat:
    - kuchnia angielska
    - angielskie kobiety
    :-)

  • 24. Data: 2011-04-20 10:04:59
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkalem przez kilka lat w Grodzisku i ogladalem zza plotu ta
    > kolekcje kiedys. To poprostu niepojete jest zeby mozna bylo w ogole do
    > takiego stanu dopuscic, tego od lat nikt w zasadzie nie pilnowal, bo
    > przepraszam co to jest przyjechac kilka razy w miesiacu. Pozatym w
    > niedalekiej okolicy jest jeszcze jeden podobny skladzik.

    Czyli złodzieje spełniają "społecznie pożyteczną pracę"
    ratując zabytki kultury technicznej
    :)

    Artur(m)

  • 25. Data: 2011-04-20 10:22:28
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Ja myślę po prostu, że gość dawno spisał te auta na stray jako "mniej
    wartościowe". Perełki pochował gdzie trzeba, a te to mu zwisają.

  • 26. Data: 2011-04-20 12:46:23
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-04-19 23:21, jerzu pisze:
    > Niejako na życzenie właściciela.
    > https://picasaweb.google.com/cezary.kepka/Tabencki#

    Zorganizował sobie facet prywatne złomowisko a tu się go ludzie czepiają
    i nazywają to jakąś kolekcją.

  • 27. Data: 2011-04-20 12:50:11
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-04-19 23:15, venioo pisze:
    > Swoja droga ciekawe, ile rocznie
    > ubezpieczenia placi za te wszystkie stojace samochody ;)

    OC nie jest wymagane więc 0zł.

  • 28. Data: 2011-04-20 18:27:36
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-20 12:50, Excite pisze:

    > OC nie jest wymagane więc 0zł.

    W sumie to OC jest tylko od zarejestrowanych pojazdow, czy sie myle?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 29. Data: 2011-04-20 20:00:36
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Wed, 20 Apr 2011 10:04:59 +0200, Artur(m) <m...@i...pl>
    wrote:

    > Czyli złodzieje spełniają "społecznie pożyteczną pracę"
    > ratując zabytki kultury technicznej
    > :)

    Można powiedziec, że Tabencki, sprzedając za granicę parę
    naprawdę unikalnych sztuk, uratował je.

    r.
    _____________

  • 30. Data: 2011-04-20 21:24:23
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-04-19 23:21, jerzu pisze:
    > On Tue, 19 Apr 2011 07:19:35 -0700 (PDT), Piotr Molski

    > Niejako na życzenie właściciela.
    >
    > https://picasaweb.google.com/cezary.kepka/Tabencki#

    Jak mozna bylo do czegos takiego dopuscic! Czesc z tych samochodow to
    zabytki (a raczej to co z nich zostalo)! To nie zlodzieje, ale prawdziwi
    kolekcjonerzy powykrecali z nich co sie dalo ratujac te czesci od
    smierci! Jakas tam ustawa mowiaca o zabytkach mowi o tym, ze nalezy je
    utrzymywac w nalezytym stanie, bo sa dobrem kultury. Wlasciciel jak
    widac nie dba o te pojazdy, doprowadzil je do ruiny, za co powinien IMO
    dostac solidna kare, a wszystkie pojazdy powinny zostac sądownie
    odebrane na rzecz muzeum techniki lub prywatnych Kolekcjonerow, ktorzy
    nie dopuszcza do ich dalszego niszczenia.
    To az sie wlos jezy na glowie patrzac na te zdjecia!

    --
    venioo
    GG:198909