  • 21. Data: 2009-08-31 21:58:06
    Temat: Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłącznikami
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    badworm pisze:

    > Przecież neonówki to góra pojedyncze mA biorą. Lampki Nixie typu LC-516
    > mają typowy prąd pracy 2mA a neonówka we wkrętaku-próbówce świeci przy
    > znacznie mniejszym prądzie :)

    No to spokojnie mogę oddać się oszczędzaniu energii. :)

    BTW: A dla leniwych są m.in. takie rozwiązania:
    http://www.whitenergy.pl/categories/product/324/1331
    /

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 22. Data: 2009-08-31 23:37:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Aug 2009 23:58:06 +0200, Adam Dybkowski wrote:

    >No to spokojnie mogę oddać się oszczędzaniu energii. :)

    Ale 2mA*230V= prawie pol wata. 3W na listwe cala swiecaca.

    A ile bierze np impulsowa ladowarka w spoczynku ?

    >BTW: A dla leniwych są m.in. takie rozwiązania:
    >http://www.whitenergy.pl/categories/product/324/133
    1/

    Ale nie pisza jaka moc sama zuzywa :-)

    J.

  • 23. Data: 2009-09-01 01:11:37
    Temat: Re: Rozgałęziacz (listwa) z indywidualnymi wyłšcznikami
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    J.F. pisze:

    /

    > Ale nie pisza jaka moc sama zuzywa :-)

    Bo to akurat nie służy do oszczędzania energii, a raczej do np.
    włączania kilku lampek na pilota itp.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/