  • Data: 2012-08-10 19:57:30
    Temat: Re: Rowerem przez zebrę
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:

    > Skoro mowisz ze ewidentnie widziales ze kierowca powinien ja zauwazyc ...
    > to nie powinien ruszyc :-)

    Nie sposób zaprzeczyć.
    Ale po to jest zakaz jazdy po zebrach, że jednak rowerzyści poruszają się
    szybciej niż piesi i takie przypadki po prostu mogą się zdarzyć.

    > gosciom, znaczy sie nie pani,

    Pani się nie za bardzo z jezdni zbierała i do kogoś dzwoniła, pewnie
    dodatkowo była w szoku, więc była kiepskim źródłem otrzymywania informacji.
    Pogotowie ZTCW przyjechało w minutę-dwie po moim odjeździe, więc dodatkowo
    nie miało to sensu, jako że poszkodowana nie doczekała w miejscu zdarzenia
    na policję zapewne.

    > A jakby tak nagle jej serce stanelo, to kto by reanimowal ? :-)

    Było jeszcze z 5 osób w okolicy, a ja ostatnie nauki pierwszej pomocy miałem
    na PO (taki przedmiot w liceum) dzieści lat temu.