  • Data: 2017-10-04 23:02:42
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-04 o 22:39, Shrek pisze:

    > ani ty ani ja nie dali byśmy się tak podejść;)

    To insza inszość.
    Ale ja to pewnie dlatego, że tamtędy na rowerze bym nie jechał. Wolę
    nadłożyć drogi, żeby jechać jezdnią. Tak jest o wiele bezpieczniej.
    A że prawie zawsze* jeżdżę według PoRD, to często dla bezpieczeństwa
    jadę dłuższą drogą, taką bez DDR. Albowiem jeśli jest DDR, to *muszę* na
    rowerze nią jechać. :( Dzięki zasranym aktywistom rowerowym.
    Rower to pikuś, wiele razy cudem udawało mi się na motocyklu. Dopiero
    jazda motocyklem uczy jak patrząc jedną parą oczu, ograniczoną wizjerem
    kasku, widzieć wszystko naokoło głowy. ;)

    *Prawie zawsze - bo często nie przestrzegam bzdurnych ograniczeń
    prędkości. Zwalniam tylko wtedy, kiedy jest ograniczenie do 30 lub 40 na
    godzinę. Na pustej, wielopasmowej jezdni bez zabudowań, w Warszawie, nie
    przeszkadza mi jazda 100-160 km/h.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/