  • 1. Data: 2013-07-25 20:17:05
    Temat: Routery do podłączenia modemu GSM na USB
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    Witajcie. Musze znajomemu poszukać jakiś router pod neostrade, ale z
    możliwością podłączenia w przyszłości modemu PLUSA/ORANGE na USB.

    czy te routery to obsłużą?

    TP-Link router Gigabit ADSL Wi-Fi 300Mb/s TD-W8970
    TP-Link router ADSL2+ Wi-Fi 300Mb/s - TD-W8968

    ew coś innego polećcie, 300Mb/s, o dobrym zasięgu WIFi i z USB, tak
    między 150 - 250zł

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-07-25 20:27:41
    Temat: Re: Routery do podłączenia modemu GSM na USB
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Bartas_M5 wrote:
    > Witajcie. Musze znajomemu poszukać jakiś router pod neostrade, ale z
    > możliwością podłączenia w przyszłości modemu PLUSA/ORANGE na USB.

    Nie polecam, wiem tylko ze spelnia podane przez Ciebie kryteria: Sagemcom
    F@st 2704.

    > czy te routery to obsłużą?
    > TP-Link router Gigabit ADSL Wi-Fi 300Mb/s TD-W8970
    > TP-Link router ADSL2+ Wi-Fi 300Mb/s - TD-W8968

    Raczej nie, moze po znalezieniu alternatywnego firmware. W tych modelach
    USB sluza do podlaczenia pamieci przenosnej badz drukarki.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 3. Data: 2013-07-25 21:45:11
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2013-07-25 20:27, astro pisze:

> [...]
    >
    > Raczej nie, moze po znalezieniu alternatywnego firmware. W tych modelach
    > USB sluza do podlaczenia pamieci przenosnej badz drukarki.

    Faktycznie, do tego są zupełnie inne routery:(

    http://www.tp-link.com.pl/products/?categoryid=202

  • 4. Data: 2013-07-25 22:43:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-07-25 20:17, Bartas_M5 pisze:
> [...]
    > TP-Link router ADSL2+ Wi-Fi 300Mb/s - TD-W8968
    >
    > ew coś innego polećcie, 300Mb/s, o dobrym zasięgu WIFi i z USB, tak

    Może MikroTik RB751U-2HND ?
    Jest bardzo dobry, ma bardzo duże możliwości, lecz nie jest łatwy w
    obsłudze - trzeba trochę poświęcić czasu na konfigurację.

  • 5. Data: 2013-07-26 00:51:04
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-07-26 00:54:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-25 21:45, Bartas_M5 pisze:
    > W dniu 2013-07-25 20:27, astro pisze:

    > Faktycznie, do tego są zupełnie inne routery:(
    >
    > http://www.tp-link.com.pl/products/?categoryid=202

    Fajne toto, tylko czy będzie działało z kartą Aero2 (zamiast SIM).
    Potrzebuję do tabletu.
    Na dodatek mam jeszcze modem 3g Play-a z włożoną do niego kartą Aero2.

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-07-26 01:45:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-07-26 00:54, animka pisze:

    > Fajne toto, tylko czy będzie działało z kartą Aero2 (zamiast SIM).
    > Potrzebuję do tabletu.
    > Na dodatek mam jeszcze modem 3g Play-a z włożoną do niego kartą Aero2.

    Jak podłączysz do niego / do nich modem obsługujący Aero2 to zadziała.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2013-07-26 21:28:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-07-26 01:45, Krystek pisze:

    > Jak podłączysz do niego / do nich modem obsługujący Aero2 to zadziała.

    Sam modem Play-a z kartą Aero2 podłączony przez USB (przejściówka na
    micro USB) z tabletem nie działa. (połączenie przez Aero2 - modem z
    komputerem ) to działa.
    Z routerem przenośnym na Wifi internet w tablecie zadziala?
    A może jak to jest ten przenośny router Wifi to już nie jest potrzebna
    karta Aero2?
    Co ja plotę. Przecież musiałabym jeszcze komputer z lanem i drugim
    routerem ze sobą nosić.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-07-30 21:24:22
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Bartas_M5 wrote:
> [...]
    > TP-Link router ADSL2+ Wi-Fi 300Mb/s - TD-W8968
    >
    > ew coś innego polećcie, 300Mb/s, o dobrym zasięgu WIFi i z USB, tak

    Netgear WNR3500L v2. Na nim instalujesz Tomato by Shibby i masz nie
    tylko możliwość podpięcia modemu USB, ale dużo innych ciekawych rzeczy
    jeszcze.