  • Data: 2013-07-26 21:28:51
    Temat: Re: Routery do podłączenia modemu GSM na USB
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-26 01:45, Krystek pisze:

    > Jak podłączysz do niego / do nich modem obsługujący Aero2 to zadziała.

    Sam modem Play-a z kartą Aero2 podłączony przez USB (przejściówka na
    micro USB) z tabletem nie działa. (połączenie przez Aero2 - modem z
    komputerem ) to działa.
    Z routerem przenośnym na Wifi internet w tablecie zadziala?
    A może jak to jest ten przenośny router Wifi to już nie jest potrzebna
    karta Aero2?
    Co ja plotę. Przecież musiałabym jeszcze komputer z lanem i drugim
    routerem ze sobą nosić.

    --
    animka