  • 11. Data: 2012-06-15 12:48:48
    Temat: Re: Router zaniża prędkość
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2012061509521700@grush.one.pl...

    > 54 Mb/s w warstwie fizycznej. Użytkowo osiągniesz z tego
    > właśnie około 1.5 MiB/s zazwyczaj, w szczycie 2.5 MiB/s.
    > Nawet w standardzie 802.11n jest tylko nieco lepiej w
    > rzeczywistych warunkach. Jak ktoś chce mieć szybką sieć,
    > to używa kabla Gigabit-Ethernet co najmniej.

    Czyli mówisz że nawet na routerze 802.11n też nie pójdzie 40 Mbit/s jak
    router mam za kanapą w drugim pokoju?

  • 12. Data: 2012-06-15 12:51:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Agent nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli mówisz że nawet na routerze 802.11n też nie pójdzie 40 Mbit/s jak
    > router mam za kanapą w drugim pokoju?

    Na 802.11n będziesz miał pełną prędkość bo router ciągnie łącze do 75Mbit/s
    w jednną stronę czyli do 150Mbit/s w obie.

    Testowałem w domu i na WiFi mam ok 60-65Mbit/s a po kablu mam już ok
    115-118Mbit/s

  • 13. Data: 2012-06-15 13:34:41
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-15 12:48, Agent pisze:

    > Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli mówisz że nawet na routerze 802.11n też nie pójdzie 40 Mbit/s jak
    > router mam za kanapą w drugim pokoju?

    Jak dodasz troche kasy i kupisz jakies CISCO to pojdzie ale na tym
    gownie co masz teraz pojdzie tylko na papierze.

  • 14. Data: 2012-06-15 13:52:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AnonimGall nabazgrał(a):

    > Jak dodasz troche kasy i kupisz jakies CISCO to pojdzie ale na tym gownie
    > co masz teraz pojdzie tylko na papierze.

    CISCO też tobi tanie gówna, jak już coś podajesz to podaj jakiej klasy
    modelowej ma kupić :)

  • 15. Data: 2012-06-15 13:55:48
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-15 13:52, Chris pisze:
    > AnonimGall nabazgrał(a):

    > CISCO też tobi tanie gówna, jak już coś podajesz to podaj jakiej klasy
    > modelowej ma kupić :)

    Linksyf to nie CISCO

  • 16. Data: 2012-06-15 14:03:55
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    > Jak dodasz troche kasy i kupisz jakies CISCO to pojdzie ale na tym gownie
    > co masz teraz pojdzie tylko na papierze.

    Teraz mam 802.11g więc jest już oczywiste że nie pójdzie obojętnie czy to
    TP-LINK czy bedzie to CISCO

  • 17. Data: 2012-06-15 14:05:35
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-15 14:03, Agent pisze:

    > Teraz mam 802.11g więc jest już oczywiste że nie pójdzie obojętnie czy
    > to TP-LINK czy bedzie to CISCO

    Na g powinno smigac do 30Mbit/s bez problemu.

  • 18. Data: 2012-06-15 14:07:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AnonimGall nabazgrał(a):

    > Linksyf to nie CISCO

    To CISCO jak byś nie wiedział.

  • 19. Data: 2012-06-15 14:12:52
    Od: AnonimGall <n...@p...com>

    W dniu 2012-06-15 14:07, Chris pisze:
    > AnonimGall nabazgrał(a):

    > To CISCO jak byś nie wiedział.

    Blisko raczej, dla ciebie moze to i CISCO dla mnie linksyf z naklejka
    CISCO czyli sprzet dla biedakow.

  • 20. Data: 2012-06-15 14:33:48
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    AnonimGall nabazgrał(a):

    > Blisko raczej, dla ciebie moze to i CISCO dla mnie linksyf z naklejka
    > CISCO czyli sprzet dla biedakow.

    Obecnie to CISCO z naklejką Linksys jak byś nie wiedział ...