  • 21. Data: 2012-03-30 08:45:30
    Temat: Re: Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
    > problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
    > zdecydowanie solidną firmą.

    Heh, mam tak samo :).

  • 22. Data: 2012-03-30 13:48:16
    Od: "Andy Niwinski" <a...@n...pl>

    "Animka" <t...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Tez bym chciala, ale ja mam nie tylko router wifi, ale jeszcze bramke PAP
    > i Voip we FreeConecie. A chciałabym wysyłać faxy z tej drukarki, która
    > taką funkcjonalnośc ma (i jeszcze jakiś dysk wbudowany).

    Na patrz pan, a mnie się słoń z łańcuszka (złotego zresztą) urwał i
    popierdla piruety w akwarium wraz ze złotą rybką. A faxów to już wcale żreć
    nie chce, bydlę....

  • 23. Data: 2012-04-01 03:10:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" jl0876$pu1$...@n...news.atman.pl

    > Tez bym chciala, ale ja mam nie tylko router wifi, ale jeszcze bramke PAP i Voip we
    FreeConecie. A chciałabym wysyłać faxy z tej
    > drukarki, która taką funkcjonalnośc ma (i jeszcze jakiś dysk wbudowany).

    Czyli -- nie pieniędzy Ci brakuje, ale rozumu?
    W FCN masz faxy bezdrukarkowe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-04-01 18:30:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:jl8a6p$gup$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli -- nie pieniędzy Ci brakuje, ale rozumu?

    Zwykle jedno idzie z drugim w parze ;-)

  • 25. Data: 2012-04-01 19:08:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pszemol" j...@p...onet.pl

    > Zwykle jedno idzie z drugim w parze ;-)

    To prawda -- i zwykle głupiec wydając głupio pieniądze
    doprowadza siebie do nędzy materialnej. Ja na przykład
    płaciłem na Kościół, czym naraziłem się na gniew Boży.
    Jednak lokalnie może komuś brakować rozumu, a pieniędzy
    może nie brakować. Wyda majątek na drukarkę (więc na
    nią mu nie brakuje) a zabraknie mu na jedzenie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2012-04-06 15:29:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20120329111456.600d4089@babcia-workstation...

    > Podpiernicz ich - dumping w Polsce jest nielegalny. ;-)
    >
    > A na poważnie to mam czasami takie sytuacje że coś znajdę w dostawcy
    > twierdzą że jest taniej niż u jedynego przedstawiciela. Notorycznie tak
    > jest w sklepach "nie dla idiotów" gdzie liczą marże na poziomie np 0,5%
    > tylko przy ich skali się opłaca a zakup[y robią globalnie dla paru
    > rynków krajowych.

    Nie trzeba tej gimnastyki, wystarczy sprowadzić zza Odry.