  • 11. Data: 2012-03-29 10:33:41
    Temat: Re: Router z możliwością podłączenia drukarki przez USB
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Ceneo od 162PLN
    > Ceneo od 255PLN

    Sorry faktycznie są dostępne w takiej cenie, nie mam pojęcia skąd takie ceny
    mają bo to taniej niż netto od dystrybutora :)

  • 12. Data: 2012-03-29 10:38:03
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):
    > Sorry faktycznie są dostępne w takiej cenie, nie mam pojęcia skąd takie
    > ceny mają bo to taniej niż netto od dystrybutora :)

    Sorry2 :) oni to biorą u nas w firmie :) a my sprzedajemy im to poniżej
    kosztów zakupu :):):))) hahahahaahah
    Pewnie zarabiamy na innych towarach tak żeby się wyrównało :)

  • 13. Data: 2012-03-29 11:05:53
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-29, o godz. 10:29:22
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Tylko że drukarkę wtedy możesz podłączyć tylko po IP jako sieciową a
    > nie jak w D-Linku tak jak by była podpięta bezpośrednio.
    > Ma to spore znaczenie dla np. kombajnów ze scanerami/faxami gdzie
    > nie zainstalujsze oprogramowania sterującego a jeśli się uda podpiąć
    > to wykożystasz połowę funkcji np. niepełna obsługa scanera, brak
    > informacji serwisoiwych na temat pracy drukarki oraz tuszy, brak
    > możliwość softwarowej kalibracji kolorów, brak informacji o stani
    > tuszy (pełne/puste)

    Da się - tyle że nie na fabrycznym firmware. Np. u mnie stoi podpięta
    HP 1020 - niestety kwestia kombinowania była bo to windrukarka która
    przed drukowaniem wymaga ładowania firmware-u. No ale dla kogoś kto nei
    ma o tym ciut pojęcia to może być problem. Inna sprawa że jak mam
    podpinać drukarkę pod sieć to wolę by miała od razu printserver niż
    kombinować z sieciowymi portami USB.

    > Może low-end tak ale z tymi lepszymi nie miałem problemów. Jedyne co
    > mi padło to kieszeń sieciowa do dysku DNS-313, znaczy działa do tej
    > pory ale tylko po USB, w sieci nie jest widoczny. Mam w sumie na nim
    > backup tylko swoich danych jak zdjęcia, dokument itp .. wiec podpinam
    > go bardzo żadko.

    Ja niestety miałem do czynienia z różnymi urządzeniami WiFi i
    najczęściej jakieś problemy z ta komunikacją występują - np. nie chcą
    dość często działać z kartami innych producentów. Kolejny rzecz to w
    kilku nie udało mi się zestawić połączeń DSL w sytuacji gdy z innymi
    nie było kłopotu. Po paru wpadkach trzymam się od tej firmy z daleka.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2012-03-29 11:14:56
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-03-29, o godz. 10:38:03
    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    > Sorry2 :) oni to biorą u nas w firmie :) a my sprzedajemy im to
    > poniżej kosztów zakupu :):):))) hahahahaahah
    > Pewnie zarabiamy na innych towarach tak żeby się wyrównało :)

    Podpiernicz ich - dumping w Polsce jest nielegalny. ;-)

    A na poważnie to mam czasami takie sytuacje że coś znajdę w dostawcy
    twierdzą że jest taniej niż u jedynego przedstawiciela. Notorycznie tak
    jest w sklepach "nie dla idiotów" gdzie liczą marże na poziomie np 0,5%
    tylko przy ich skali się opłaca a zakup[y robią globalnie dla paru
    rynków krajowych.

    Zdrówko

  • 15. Data: 2012-03-29 11:56:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

> [...]

    > jest w sklepach "nie dla idiotów" gdzie liczą marże na poziomie np 0,5%
    > tylko przy ich skali się opłaca a zakup[y robią globalnie dla paru

    Co innego jak kupujesz 1 sztukę a co innego jak kupisz 1000 sztuk, często
    wtedy producent daje specjalne rabaty albo inne promocje typu kup 100 a 10
    damy ci gratis ... takie firmy jak neo24, MM, Euro itp nie kupują 1 czy 10
    sztuk tylko dużo więcej więc i mają warunki negocjowane indywidualnie. Jedna
    kabklówka (nazwy nie podam) kupiła na promocję na raz 30.000 konsol PS3 i
    tam już można negocjować cene :)

  • 16. Data: 2012-03-29 19:35:07
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-29 09:12, Latet wrote:

    > A D-Link DIR-635 mogłby być?
    > Czym się różnią?
    > Model 655 jest o 70 zł droższy.

    D-Linka testowałem (różne modele), do USB podłączałem nawet drukarke
    fiskalną via WiFi i działała zdalnie.

    Obecny D-Link bywa drogi ale stabilny (w przeciwieństwie do tego co było
    4-5 lat temu), ludzie chwalą TP-Link'a za możliwości i cene. Zweryfikuj
    czy narzędzia do TP-Link'a bywają po prostu wygodne w użytowaniu.

  • 17. Data: 2012-03-29 19:45:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    > Obecny D-Link bywa drogi ale stabilny (w przeciwieństwie do tego co było 4-5
    > lat temu), ludzie chwalą TP-Link'a za możliwości i cene. Zweryfikuj czy
    > narzędzia do TP-Link'a bywają po prostu wygodne w użytowaniu.

    A jak nie pasuje oprogramowanie zawsze można wgrać linuxa i robić co się chce.

  • 18. Data: 2012-03-29 20:35:16
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-03-29 19:45, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    >
    > A jak nie pasuje oprogramowanie zawsze można wgrać linuxa i robić co się
    > chce.
    Tematem jest wygoda, nie tylko możliwość :)

  • 19. Data: 2012-03-29 20:37:34
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" napisał w wiadomości grup
    > Tematem jest wygoda, nie tylko możliwość :)

    Ja swój router przerobiłem na budzik. :)

  • 20. Data: 2012-03-29 20:50:47
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Prywatnie coś nie lubię DLink-a urządzeń z WiFi. Co chwila jakieś
    > problemy z nimi były. I pomyśleć że 20 lat temu w okablowaniu byli
    > zdecydowanie solidną firmą.

    Sprzętowo były modele, które się grzały i zaliczały zwisy.
    Jak jest dzisiaj to nie wiem, ale D-Linka już nie kupuje bo szkoda kasy
    na testy.