  • 1. Data: 2009-12-13 05:09:14
    Temat: Router do domu z ADSL + DDWRT / OPENWRT
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    Witam,
    Wiecie moze, czy sa - tanie - routery z modemem oraz kompatybilne z
    alternatywnym oprogramowaniem? Krew mnie zalewa odkad musialem przesiasc
    sie na ADSL, gdy mialem WRT54G nie pamietalem w ogole o istnieniu
    routera - internet po prostu dzialal.

    --
    pozdr

  • 2. Data: 2009-12-13 12:16:12
    Temat: Re: Router do domu z ADSL + DDWRT / OPENWRT
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    G Nowak pisze:
> [...]
    > alternatywnym oprogramowaniem? Krew mnie zalewa odkad musialem przesiasc
    > sie na ADSL, gdy mialem WRT54G nie pamietalem w ogole o istnieniu

    NTG...
    Jak już na odpowiedniej grupie zadasz pytanie to może napisz co to dla
    ciebie "tanie"
    ja nie używam "alernatywnego softu" i mi po prostu działa

    pozdr

  • 3. Data: 2009-12-13 13:30:45
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > NTG...
    > Jak już na odpowiedniej grupie zadasz pytanie to może napisz co to dla
    > ciebie "tanie"
    > ja nie używam "alernatywnego softu" i mi po prostu działa

    Masz albo niebywale szczescie albo male wymagania. U mnie zaczyna sie
    wieszac dopiero po dokonaniu potrzebnych zmian w konfiguracji. Dzieki za
    info.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-12-13 13:51:36
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "G Nowak" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > Masz albo niebywale szczescie albo male wymagania. U mnie zaczyna sie
    > wieszac dopiero po dokonaniu potrzebnych zmian w konfiguracji. Dzieki za
    > info.

    Skad wiesz, że się wiesza?

  • 5. Data: 2009-12-13 16:06:00
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2009-12-13 14:30, G Nowak pisze:
    > Masz albo niebywale szczescie albo male wymagania. U mnie zaczyna sie
    > wieszac dopiero po dokonaniu potrzebnych zmian w konfiguracji. Dzieki za
    > info.

    etam, to Ty masz pecha jesli już. Używałem wszystkich chyba
    modemo-routerów które daje tepsa i nic mi się nie wieszało.
    A jeśli chodzi o wieszanie się to na pewno alternatywny soft nie jest
    pewniejszy od dedykowanego. Lepszy/inny pod względem funkcjonalności to tak.

  • 6. Data: 2009-12-13 16:26:31
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2009-12-13 17:06, Jawi pisze:

> [...]
    > A jeśli chodzi o wieszanie się to na pewno alternatywny soft nie jest
    > pewniejszy od dedykowanego. Lepszy/inny pod względem funkcjonalności to

    Oj uwierz, porównanie niezawieszalności i funkcjonalności WRT54G z
    VxVorks a Tomato jasno wykazuje, które oprogramowanie lepsze...

  • 7. Data: 2009-12-13 16:57:17
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

> [...]
    > przesiasc sie na ADSL, gdy mialem WRT54G nie pamietalem w ogole o
    > istnieniu routera - internet po prostu dzialal.

    Kolejny rok działa mi WAG200G od Linksysa: 3 komputery po kablu, 1-2 po
    Wi-Fi (różne lapki, jak ktoś znajomy wpadnie). Jeszcze się nie zawiesił.