  • 21. Data: 2018-01-23 11:43:42
    Temat: Re: Rośnie liczba durniów.
    Od: "Bronek7" <n...@v...pl>

    news:p46pfo$gg7$1@node1.news.atman.pl...

    > Akurat z alkoholem to mit i wyrabianie statystyk.
    >
    > Ostatnio gdzieś komuś się udało w koncu dotrzeć ilu tych ipjanych
    > kierowców jest -
    > nie podano czy pijany czy w stanie wskazującym, więc
    > możliwe, że nie złapano żadenego.
    >
    > W starej Europie może jeżdzić na ogół do 0,5
    >
    > Po prostu ułańska fantazja

    czyli głupota

    > Shrek

    Cos bełkoczesz.
    Napisz w końcu jasno.
    Czy poziom 0,49 alkoholu w krwi kierowcy zwiększa ilość wypadków,
    czy zmniejsza ilość wypadków ?

  • 22. Data: 2018-01-23 11:49:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 11:43, Bronek7 pisze:

    > Cos bełkoczesz.
    > Napisz w końcu jasno.
    > Czy poziom 0,49 alkoholu w krwi kierowcy zwiększa ilość wypadków,
    > czy zmniejsza ilość wypadków ?

    Zdaniem tych co mają większe doświadczenie w bezpieczeństwie drogowym
    nie wpływa w sposób, dający podstawy do ścigania.

    Shrek.

  • 23. Data: 2018-01-23 12:38:28
    Od: "Bronek7" <n...@v...pl>

    > Zdaniem tych co mają większe doświadczenie w bezpieczeństwie drogowym nie
    > wpływa w sposób, dający podstawy do ścigania.
    >
    > Shrek.

    Nie kontynuuj bełkotu.
    Podaj dane źródłowe.
    Czy 0,21 alkoholu w krwi kierowców zwiększa ilość wypadków, czy nie ?

  • 24. Data: 2018-01-23 12:49:13
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 08:50, Shrek pisze:

    > Akurat z alkoholem to mit i wyrabianie statystyk.

    Tak jest!

    > Ostatnio gdzieś komuś się udało w koncu dotrzeć ilu tych ipjanych
    > kierowców jest - w wyniku kontroli (bodajże na podlasiu czyli w stolicy
    > bimbrownictwa) skkontrolowano ponad 8 tyś kierowników i złapano jednego
    > - nie podano czy pijany czy w stanie wskazującym, więc możliwe, że nie
    > złapano żadenego.

    A i tak wypadki spowodowane przez kierowców będących pod wpływem
    alkoholu stanowią minimalny odsetek.
    Wystarczy sprawdzić dane dotyczące wypadków.
    W związku z powyższym logiczne by było karanie kierowców trzeźwych, bo
    to oni powodują prawie 100% wypadków.

    > W starej Europie może jeżdzić na ogół do 0,5 wiec zapewne oznacza to, że
    > wbrew temu co sie mówi, polscy kierowcy są de facto trzeżwiejsi niż na
    > zachodzie.
    >
    > Po prostu ułańska fantazja i IMHO wbrew pozorom zbyt dobre drogi -
    > wyjaśniam - nawierzchnię mamy często lepszą niż na zachodzie, bo
    > niedawno robioną - "dobroć" drogi to nie tylko nawierzchnia jak się
    > wielu naszym mistrzom wydaje.

    Nie tyle ułańska fantazja, ile bezmyślność całkowita.
    Główną przyczyną wypadków jest nieustąpienie pierwszeństwa.
    A jeszcze niedawno dość popularne były informacje rozpowszechniane przed
    tępaków, że to nadmierna prędkość.

    Znowu trafił się jakiś kretyn zmieniający tytuł wątku. Skąd się takie
    bezmózgi biorą? :/ Ja wytępić tę hołotę?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 25. Data: 2018-01-23 12:52:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 12:38, Bronek7 pisze:

    > Nie kontynuuj bełkotu.

    Coś ci się misiu pomyliło.

    > Podaj dane źródłowe.

    https://v.wpimg.pl/MTM2MzI5JD1ifWJPfAA1YnsCYhNnQj16P
    V5iG2ZTYj49VypVegN4ZnsdIBsnUSwgNG0sFiJaJTshbSETJFw5L
    RJbIxwmUj81K1smG2dfPTEq

    Generalnie widać że poniżej 0,5 to mają albo byłe demoludy, albo
    jebnięci na punkcie alko skandynawowie;)

    > Czy 0,21 alkoholu w krwi kierowców zwiększa ilość wypadków, czy nie ?

    A 0,19 promila?

    Shrek

  • 26. Data: 2018-01-23 13:14:05
    Temat: Re: Rośnie liczba trzeźwych durniów.
    Od: "Bronek7" <n...@v...pl>

    > https://v.wpimg.pl/MTM2MzI5JD1ifWJPfAA1YnsCYhNnQj16P
    V5iG2ZTYj49VypVegN4ZnsdIBsnUSwgNG0sFiJaJTshbSETJFw5L
    RJbIxwmUj81K1smG2dfPTEq

    Nie rób durnych uników.
    Była mowa o wpływie alkoholu na ilość wypadków.

    > Generalnie widać że poniżej 0,5 to mają albo byłe demoludy, albo jebnięci
    > na punkcie alko skandynawowie;)

    No tak, tylko ty nie jesteś jebnięty.

    > A 0,19 promila?
    >
    > Shrek

    i znów robisz durnowaty unik.

    Najlepiej nie zabieraj głosu na tematy o których nie masz pojęcia
    i tylko tobie wydaje się, że wiesz.
    Wpływ alkoholu na człowieka jest udokumentowany,
    np. wikipedia podaje : 0,3 promila - rozproszona uwaga.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Zawarto%C5%9B%C4%87_al
    koholu_we_krwi

  • 27. Data: 2018-01-23 13:29:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2018 o 13:14, Bronek7 pisze:

    > No tak, tylko ty nie jesteś jebnięty.

    Dobra - gadaj sobie sam ze sobą.

    Nara

  • 28. Data: 2018-01-23 13:34:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2018-01-23 o 13:14, Bronek7 pisze:

    > Wpływ alkoholu na człowieka jest udokumentowany,
    > np. wikipedia podaje : 0,3 promila - rozproszona uwaga.

    Czyli im więcej alkoholu, tym zdolność do prowadzenia spada,
    a więc tym mniej z nich zasiada za kółkiem i ilość wypadków spada?
    To chciałeś przekazać ? :-)

  • 29. Data: 2018-01-23 15:36:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Główną przyczyną wypadków jest nieustąpienie pierwszeństwa.
    > A jeszcze niedawno dość popularne były informacje rozpowszechniane przed

    OK, ale te poboczne przyczyny też są ważne, bo nie tylko nieustąpienie
    pierwszeństwa powoduje wypadki. I poczesne miejsce zajmuje tu nadmierna
    prędkość. Zwłaszcza przy omijaniu przepuszczających na przejściu -
    nadmierna prędkość uniemożliwiająca nawet gwałtowne hamowanie.
    T.

  • 30. Data: 2018-01-23 17:08:21
    Od: "Bronek7" <n...@v...pl>

    > Zdaniem tych co mają większe doświadczenie w bezpieczeństwie drogowym nie
    > wpływa w sposób, dający podstawy do ścigania.
    >
    > Shrek.

    Na szczęście takich jest mniejszość
    i poziom 0,49 jest ścigany.