-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
Date: Fri, 24 Jan 2014 10:28:18 +0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 20
Message-ID: <lbtf82$2mn$2@dont-email.me>
References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
lbrl5e$b0o$10@dont-email.me> <lbru79$b0o$14@dont-email.me> <lbtblp$d50$1@
node1.news.atman.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 24 Jan 2014 10:28:18 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="18a89ba1a4fe57877431e56119fabf4a"; logging-data="2775";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18Mir+ZxHhqf3guniE5aUUe"
User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:HqDdXFeRkNQUzL5WAvAAHV90gNQ=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520809
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 24 Jan 2014 09:27:21 +0000, AZ wrote:
> Widze, ze uparcie zbaczasz z tematu i jak widac robisz to celowo. Twoja
> wczesniejsza teza dotyczyla tego, ze na mniejszych obrotach silnik
> potrzebuje wiecej mocy na swoje potrzeby niz na wyzszych i
> argumentowales to oporom na przepustnicy a ja zapytalem jak to sie ma do
> pozniejszego sprezania powietrza w ilosci jakiej udalo sie zassac przez
> przymknieta przepustnice. Odpowiesz?
Odpowiadałem Ci już wiele razy. Cały czas rozmawiamy o _sprawności_
silnika, a nie o jednostkowym zapotrzebowaniu na energię.
Podczas pracy na biegu jałowym zużywając dawkę paliwa produkujemy
powiedzmy 5kW, z czego 4,5kW jest przejadane przez silnik.
Podczas pracy na obrotach znamionowych zużywamy pięć takich dawek paliwa,
ale produkujemy 50kW z czego 10kW jest przejadane przez silnik.
W którym momencie działamy z większą sprawnością?
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 24.01.14 11:36 sqlwiel
- 24.01.14 11:41 masti
- 24.01.14 11:41 AZ
- 24.01.14 11:44 AZ
- 24.01.14 11:46 Andrzej Lawa
- 24.01.14 11:50 Tomasz Stiller
- 24.01.14 11:54 Andrzej Lawa
- 24.01.14 12:00 AZ
- 24.01.14 12:10 Tomasz Stiller
- 24.01.14 12:15 AZ
- 24.01.14 12:18 Tomasz Stiller
- 24.01.14 12:25 AZ
- 24.01.14 12:41 Tomasz Stiller
- 24.01.14 12:45 sqlwiel
- 24.01.14 12:48 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=