eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRosnąca liczba biegów...Re: Rosnąca liczba biegów...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 09:27:21 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <lbtblp$d50$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lbpoa1$26l$1@news.task.gda.pl> <lbpqmh$t0k$3@dont-email.me> <
    lbrfpr$b0o$2@dont-email.me> <lbrl5e$b0o$10@dont-email.me> <lbrljv$n02$3@
    node1.news.atman.pl> <lbru79$b0o$14@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 83-144-87-54.static.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390555641 13472 83.144.87.54 (24 Jan 2014 09:27:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 24 Jan 2014 09:27:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520798
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-23, Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> wrote:
    > On Thu, 23 Jan 2014 18:04:47 +0000, AZ wrote:
    >
    >> Wiec zapytalem jak sie ma to "znacznie wiecej energii" do pozniejszego
    >> sprezania mniej lub wiecej zassanej mieszanki a Ty wyskoczyles o
    >> spalaniu jednostkowym.
    >
    > Dobrze, wracamy do początku. Co się dzieje, jak rośnie prędkość obrotowa
    > silnika (silnik ma więcej powietrza do sprężania)? Otóż rośnie także moc,
    > zgoda? Jak rośnie moc, to stosunek mocy uzyskiwanej na wałku zdawczym do
    > mocy traconej na napędzanie silnika zmienia się, zgoda? Co to oznacza? No
    > ni mniej ni więcej to, że rośnie sprawność. Na biegu jałowym 80% energii
    > produkowanej przez silnik jest zużywanej przez niego samego. Przy
    > obrotach znamionowych będzie to już tylko kilka procent.
    >
    Widze, ze uparcie zbaczasz z tematu i jak widac robisz to celowo. Twoja
    wczesniejsza teza dotyczyla tego, ze na mniejszych obrotach silnik potrzebuje
    wiecej mocy na swoje potrzeby niz na wyzszych i argumentowales to oporom
    na przepustnicy a ja zapytalem jak to sie ma do pozniejszego sprezania
    powietrza w ilosci jakiej udalo sie zassac przez przymknieta przepustnice.
    Odpowiesz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: