  • Data: 2019-06-06 13:45:02
    Temat: Re: Rondo turbinowe i mieszkancy Podhala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-05 o 13:58, Miroo pisze:

    >Nie wierzę, że ktoś może żądać na każdym skrzyżowaniu informacji,
    >dokąd prowadzą poszczególne ulice.
    >Kuźwa, oddaj prawo jazdy, jeśli nie potrafisz jeździć bez prowadzenia
    >za rączkę!

    Teraz to mam nawigacje i mnie to zwisa ... ale dawniej ... u nas
    panowala niepisana zasada, ze jak nie ma informacji, to jedz główną
    ulicą, lub prosto.
    Nie wiem czy o niej uczyli na kursie.

    Troche zawodzila na Slasku.

    Ale we Francji potrafili dac strzalke "Toutes Directions" lub "Autres
    Directions", zeby nie bylo dylematow.

    J.