  • 121. Data: 2013-11-06 00:02:15
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 22:51:53 +0100, J.F. napisał(a):

    > Ostatnia oferta przedluzeniowa opiewala na 150 minut i 500MB za 20zl.

    W jakiej sieci ta oferta?
    150 minut do wszystkich sieci, czy tylko do własnej?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 122. Data: 2013-11-06 00:19:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 5 Nov 2013 23:56:40 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Czy uważasz, że ktoś mający jakie-takie rozeznanie taryfach komórkowych
    > dopuściłby do powstania "garba" na 500 zł?

    Tak, tylko co najwyzej zlikwidowal by go jak juz sie dalo.

    Poza tym nie trzeba byc orlem w prepaidach, aby wiedziec ze 150zl
    abonamentu to chyba za duzo ...

    J.

  • 123. Data: 2013-11-06 08:48:48
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-05 22:43, dizel pisze:
    > fOn Tue, 05 Nov 2013 20:40:33 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Pisałem wyżej że jest odwrotnie, no ale dobra jak twierdzisz że to mój
    > pomysł, to myśl sobie tak dalej

    Daruj, ale to Twoje słowa:
    "Jak myślisz że dopiero po wejściu abonamentów no limit zaczęto robić
    tak żeby minuty z abo nie przechodziły na następny miesiąc to się
    grubo mylisz."
    czyli autorstwo swego pomysłu próbowałeś mi przypisać - standardowe
    zagranie, ale nie ze mną te numery.
    (...)
    > Jakie moje pomysły?

    Masz w cytacie.

  • 124. Data: 2013-11-06 08:53:36
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 5 Nov 2013 23:56:40 +0100, Chris94 wrote:

    > Czy uważasz, że ktoś mający jakie-takie rozeznanie taryfach komórkowych
    > dopuściłby do powstania "garba" na 500 zł?

    Oczywiście.

    Dopusciłeś do swojego umysłu myśl, że jak telefon był głownie do
    odbierania, to kasa na PP się odkładała, a jakoś nie czuję, że
    ktokolwiek w takiej sytuacji się rwie do abonamentów za 200zł.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 125. Data: 2013-11-06 10:34:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości grup
    >W jakiej sieci ta oferta?
    >150 minut do wszystkich sieci, czy tylko do własnej?

    Do wszystkich. W t-mobile ... ale juz jej nie ma.
    Mysle ze jeszcze wroci.

    J.

  • 126. Data: 2013-11-06 23:21:58
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 6 Nov 2013 07:53:36 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

> [...]
    > odbierania, to kasa na PP się odkładała, a jakoś nie czuję, że
    > ktokolwiek w takiej sytuacji się rwie do abonamentów za 200zł.

    Ludzie dla telefonu różne głupoty robią, zwłaszcza jak sprzedawca im
    wodę z mózgu zrobi.
    Moja żona ma w pracy koleżankę (starszą już kobietę), która miała jeden
    abonament na 100 zł, a gdy zadzwonili do niej z Orange, to wcisnęli jej
    nowy telefon i drugą umowę na abonament, też na 100 zł.
    Dopiero jak dostała dwa rachunki to się zorientowała, że wcale nie
    przedłużyła starej umowy - jak myślała - tylko zawarła jeszcze jedną.

  • 127. Data: 2013-11-07 08:26:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 6 Nov 2013 23:21:58 +0100, Chris94 wrote:

> [...]
    > Dopiero jak dostała dwa rachunki to się zorientowała, że wcale nie
    > przedłużyła starej umowy - jak myślała - tylko zawarła jeszcze jedną.

    Już się może nie wysilaj próbowaniem wskazania związku w/w z mało
    używanym prepaidem :-)