    Date: Mon, 04 Nov 2013 22:17:48 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Roczna ważność konta
    <j4fpxf5jmhg6$.zzydi5bpxtr1$.dlg@40tude.net>
    <52780350$0$2294$65785112@news.neostrada.pl>
    <yy7klwbw1n48$.18kt76zua0o6b.dlg@40tude.net>

    W dniu 2013-11-04 21:44, J.F. pisze:
> [...]
    nlimited2.html

    > Ups, sorry, myslalem ze pisales o kumulacji nieograniczonej w czasie.
    >
    > Powysza to troche zaprzeczenie kumulacji w ogole :-)

    Litości - jaki jest sens kumulacji no limit, skoro jest oferta
    z definicji no limit?

    > Bo tych minut nie wygadujesz.

    A których? Jak mam no limit to wygaduję, czy nie?

    > No chyba ze wygadujesz z nadmiarem - ale wtedy zazwyczaj nadmiar
    > drozszy.

    Abstrahując od oferty no limit w abonamencie, to jak jest limit
    to trzeba sobie dopasować abonament, by nie dopłacać i mieć
    swobodę.

    > Zakladajac ze wiekszosc wybiera najlepsza dla siebie oferte - to
    > oferty sa rownie dobre, bo ilosci klientow w oby systemach mniej
    > wiecej taka sama :-)

    Chciałeś mnie karmić truizmami? To są różne grupy klientów
    i tyle. Daj linka do danych z których czerpiesz te informacje
    - jest tam zapewne dużo więcej informacji.

    > Za to z wydluzeniem cyrografu ?

    A to zależy.

    > Nie pzypominam sobie aby gdzies sie tego garba tracilo przy zmianie
    > taryfy. Dodatkowe pule minut tak, ale podstawowe konto nie.

    Na obecną chwilę może i tak (choć pewien nie jestem - musiałbym
    sprawdzić dokładnie oferty), ale poleca wszystkie ex usługi, w tym
    np. konto ważne rok. To musiałbym dokładnie teraz zweryfikować.

    > No, w t-mobile tez tak bylo, ale sie zmylo, choc ciagle jeszcze
    > korzystam.

    Było, wiele rzeczy było. Zamierzchła historia w zakresie usług
    GSM w Polsce może i jest interesująca, ale ma średnie znaczenie
    w zakresie dyskusji o aktualnych możliwościach w zakresie
    prezentowanych ofert.

    > Zagraniczny wyjazd to nie jest taki znow wydumany przypadek.

    To jedź do tego Egiptu i wygadaj garba, póki masz okazję.

    > Bo tu nie chodzi o miesiac tylko o gorke po wielu latach :-)

    To tę górkę można sobie ewentualnie nazbierać w prepaidach (a nie
    postpaidach) i niekoniecznie mieć okazję z niej skorzystać.

    > W prepaidzie placiles na nia z gory, w abo tez placiles tylko sie nie
    > odkladalo :-)

    Nie.

    > A to patrz wyzej, chyba ze masz na mysli zmiane operatora.

    No właśnie nie - patrz wyżej. Jak będziesz chciał zmienić
    taryfę na 'lepszą' i zniknie 'rok ważności' to średnie
    szanse na wykorzystanie garba, choć pozostaje ci wycieczka
    do Egiptu...