-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "Plumpi" <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Thu, 20 May 2010 23:17:58 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <ht48ub$ib8$1@news.onet.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl> <hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl>
<hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl>
<4beffcc0$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
<p...@4...com> <hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspdcf$uel$1@news.onet.pl>
<1...@b...poznan.pl> <hspi4s$d8u$1@news.onet.pl>
<hsr3ca$9ti$1@node1.news.atman.pl> <hsr5e7$o05$1@news.onet.pl>
<hsr98c$4v5$1@node2.news.atman.pl> <hsr8a2$bq5$1@mx1.internetia.pl>
<hsra08$525$1@node2.news.atman.pl> <hsr8v6$qtg$4@mx1.internetia.pl>
<hsradm$53r$1@node2.news.atman.pl>
<4bf12b3a$0$2593$65785112@news.neostrada.pl>
<hsrc4i$5ee$1@node2.news.atman.pl>
<4bf13136$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
<hsrd3j$5hu$1@node2.news.atman.pl> <hssaj6$ep6$1@news.onet.pl>
<hsttua$ssv$1@node1.news.atman.pl>
<4bf2caa1$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
<hsui85$a6m$1@inews.gazeta.pl> <ht05fk$c0o$1@node1.news.atman.pl>
<ht1kpj$j9s$1@news.onet.pl> <2...@b...poznan.pl>
NNTP-Posting-Host: aaay151.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274390283 18792 83.4.24.151 (20 May 2010 21:18:03 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 20 May 2010 21:18:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282155
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:20052010.67A62896@budzik61.poznan.pl...
> ok (ja po prostu zdecydowanie uwazam, ze jednym z elementów powodujacych
> wypadek było wlasnie zle sygnalizowanie)
Na podstawie czego tak uważasz ?
Czy na podstawie wóżenia z fusów, mętności moczu czarnego kota, a może
zobaczyłeś to w szklanej kuli ?
Oczywiście nie zaprzeczam, że w pewnym stopniu mogło by się przyczynić do
takiego wypadku, gdyby faktycznie tak było, ale nie mamy co do tego
pewności, ani żadnych dowodów czy nawet przesłanek. Za to mamy pewność, ze
kierowca Audi wyprzedzał z lewej strony Fiata na skrzyżowaniu podaczas
wykonywania manewru skrętu przez kierowniczkę Fiata. Kolejnym faktem jest
też to, że kierowca Audi nie dostosował się do ograniczenia prędkości oraz
nie zachował nalezytej ostrożności zarówno podczas przejazdu przez
miejscowość jak i przejazdu przez skrzyżowanie.
Także pisanie, że niezauważenie w porę skrzyżowania przez kierowcę Audi
zwalnia go z odpowiedzialności za wypadek i jednocześnie przenosi
odpowiedzialność na osobe, która prawidłowo i w sposób zgodny z Prawem o
Ruchu Drogowym wykonywała manewr skrętu jest chorym wymysłem osoby, która w
ogóle nie zna tego prawa. Prawo w ogóle nie przewiduje takiej możliwości.
>> Co n ajwyżej mogła by dostać mandat za złamanie Art.22 Pkt.5
>> , ale nie za spowodowanie wypadku.
>
> a to dlaczego?
> Z jednej strony zła złamanie przepisu to złamanie przepisu, z drugiej
> strony zlamanie przepisu to powód wypadku.
> Dlaczego do jednego kierowcy jedno kryterium a do drugiego drrugie?
Bo w tym przypadku nie jest istotne to czy ona sygnalizowała czy też nie,
ponieważ kierowca Audi nie miał prawa wyprzedzać na skrzyżowaniu.
Własnie to wyprzedzanie i niezachowanie należytej ostrożności doprowadziło
do tego wypadku, a nie brak kierunkowskazu w Fiacie.
Poza tym "złe sygnalizowanie" to są tylko i wyłącznie Twoje domysły
niepoparte żadnymi dowodami, zaś wyprzedzanie w miejscu niedozwolonym przez
kierowcę Audi i jazda z nadmierną prędkością i niedostosowanie się
ograniczeń prędkości jest faktem.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.05.10 23:21 to
- 20.05.10 23:29 Plumpi
- 20.05.10 23:32 Plumpi
- 20.05.10 23:34 Cavallino
- 20.05.10 23:36 Plumpi
- 20.05.10 23:39 Plumpi
- 20.05.10 23:41 Plumpi
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:00 Budzik
- 21.05.10 07:43 to
- 21.05.10 07:43 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=