  • Data: 2010-05-19 14:18:29
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie no szacun, tym bardziej ze jadac pisales jednoczesnie na PMS.

    nie, nie mam laptopa. Poruszam sie dosc szybko. Czasami zdarza mi sie jechac
    szybciej niz dozwolona wartosc. Ruszam dynamicznie. Olewam wieksze zuzycie
    klockow hamulcowych i paliwa przy takim stylu jazdy. Oszczedzam na tym czas.

    Przy okazji jak jade to denerwuje sie jak jakis kapelusznik nie umie ruszyc,
    nie umie zrozumiec, ze jak chce sie bujac po miescie 30-40km/h to ma
    zajmowac prawy pas, skreca w lewo od prawej krawedzi, skreca na
    jednokierunkowej w lewo od osi jezdni.

    Maksymalnie denerwuje mnie jak kapelusznik widzi zielone i zastanawia sie
    gdzie ma drazek zmiany biegow. Swiatla stop pala sie jeszcze przez kolejne 3
    sekundy. Rusza i czasami 2 auto juz ma zolte.

    Icek