-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
Date: Mon, 17 May 2010 14:13:12 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 41
Message-ID: <hsrbqs$c8e$1@news.onet.pl>
References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl><4befe639$0$2599$6...@n...neostrada.
pl><hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl>
<hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl><4beffcc0$0$17104$6...@n...neostra
da.pl><p...@4...com>
<hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl> <4bf0ceaa$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>
<hsr2oe$fvf$1@news.onet.pl> <hsr3nd$9um$1@node1.news.atman.pl>
<hsr5l9$omm$1@news.onet.pl> <hsr9p1$517$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1274098333 12558 91.150.222.21 (17 May 2010 12:12:13 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 May 2010 12:12:13 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2280971
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
news:hsr9p1$517$1@node2.news.atman.pl...
>> > Gdyby babka sygnalizowala jak nalezy, gdyby upewnila sie ze nikt jej
>> > nie
>> > wyprzedza nie byloby tragedii.
>>
>> A skąd wiesz, że nie sygnalizowała?
>
> bo to oznaczaloby samobojstwo wyprzedzac auto sygnalizujace zamiar skretu
> w
> lewo.
Na razie nie możemy tego wykluczyć.
>> > Obawiam sie, ze nawet gdyby audi jechalo 50km/h to do zdarzenia pewnie
> by
>> > doszlo tylko w skutkach byloby mnie powazne.
>>
>> A skąd wiesz, że Punto nie jechało przed tym skrzyżowaniem 50 km/h, więc
> nie
>> byłoby mowy o przeprowadzeniu manewru wyprzedzania?
>
> juz widze punto wchodzace w zakret 90 stopni z predkoscia 50km/h
Mogło jechać tuż przed tym skrzyżowaniem 50 km/h, w zakręt wchodzisz 30
km/h, spokojnie wystarczy ci kilka metrów, żeby zmniejszyć prędkość.
>> Najczęstszym przewinieniem kierowców jest bezmyślne zadupczanie po
> drogach,
>> na których jest to po prostu niebezpieczne. Stąd biorą się m.in. gęsto
>> posiane wysepki zwalniające na większości osiedli, na których są proste
>> dłuższe niż 30 metrów...
>
> eeeeeeeeeee. Statystyki klamia. Zawsze jak nie ma na co zwalic to jest
> "niedostosowal szybkosci do warunkow panujacych na drodze".
Tu nie chodzi o statystyki, tylko o obserwacje.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.05.10 14:13 Artur 'futrzak' Maśląg
- 17.05.10 14:14 Jurand
- 17.05.10 14:13 Plumpi
- 17.05.10 14:14 Plumpi
- 17.05.10 14:15 Cavallino
- 17.05.10 14:19 Jurand
- 17.05.10 14:20 Cavallino
- 17.05.10 14:22 Cavallino
- 17.05.10 14:23 Icek
- 17.05.10 14:25 Icek
- 17.05.10 14:26 Plumpi
- 17.05.10 14:29 Icek
- 17.05.10 14:34 DoQ
- 17.05.10 14:39 Icek
- 17.05.10 14:39 Artur 'futrzak' Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod