  • 21. Data: 2016-04-13 15:22:48
    Temat: Re: Rewizja CPU ( stepping ) - a płyta główna
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-04-13 o 14:22, szemrany pisze:
> [...]
    Desk_CPU/
    E+Eight-Core

    > Od dwóch upgradów kupowałem droższe modele płyt Asusa, ale w obu
    > pokoleniach mam problemy z USB, więc odradzam tę firmę, kolejny będzie
    > Asrock. Mam też gigabyta, który za rok będzie miał dekadę pracy i działa,
    > więc przemyśł gigabyta czy na pewno warto go skreślać.

    Asus czy Gigabyte to dla mnie ten sam kibel niestety. Poprawiło się za
    to MSI które kiedyś było stracone przez serwis w PL ale i tak o ile to
    jest możliwe to biorę Asrocka.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-04-13 16:11:53
    Temat: Re: Rewizja CPU ( stepping ) - a p?yta g??wna
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 12 Apr 2016 22:26:18 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > No w Twoim przypadku nie ogarniam. Zakładam że intencją Twoja było
    > zrobienie ładnej mini ascii grafiki. Czyli jakies tam poprawienie
    > czytelności czy dodanie znaczenia.
    >
    > Dokładnie na to sie powołał człowiek przez Ciebie krytykowany. Lekko
    > niespójna postawa z Twojej strony i dlatego nie ogarniam.
    >
    > Ale zawsze możesz wyjaśnić że to co on zrobił to nie to samo co Ty
    > zrobiłeś. Może sie okaże że jakoś takie wyjasnienie ma sens...

    Czym innym jest zrobienie blokowego siga, a czym innym odczapne wstawianie
    spacji przy nawiasach w treści. Zauważyłeś, że u mnie w sigu znaki [ ] to
    tylko klamry, a używając do oznaczenia źródła zwykłych nawiasów żadnych
    durnych nie wstawiam? Ciekawe dlaczego.

    [ Nie ma co płakać and rozlanym mlekiem; toż to nie piwo. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 23. Data: 2016-04-18 07:42:42
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-04-13 o 15:22, Chris pisze:
    > Asus czy Gigabyte to dla mnie ten sam kibel niestety. Poprawiło się za
    > to MSI które kiedyś było stracone przez serwis w PL ale i tak o ile to
    > jest możliwe to biorę Asrocka.

    Odnoszę dokładnie to samo wrażenie, jeśli chodzi o Gigabyte.A na Asusie
    się po prostu nie sparzyłem.

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL#TVP.PL