    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Renowacja komputera znalezionego w błocie
    Date: Mon, 28 Aug 2023 12:39:00 +0200

    Dnia Mon, 28 Aug 2023 00:25:07 -0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

    > Dyski bym brał. Dane bywają cenne :)

    Wiesz - tutaj nie chodzi o dane z dysku.

    Czowiek z linkowanego filmu znalazł w bajorze komputer z lekko już
    zardzewiałą obudową.
    Wsztstko dokładnie oczyścił, odtworzył malowanie obudowy karty graficznej,
    oczyścił i pomalował obudowę, naprawił kartę graficzną (komputer wstał
    prawidłowo na karcie zintegrowanej), tak, że komputer wyglądał jak nowy,
    może nawet lepiej.
    No, może poza kontrowersyjnym malowaniem na czerwono obudowy.
    Lewy boczek miał, ale nie wiem czemu, zastąpił go pleksą.

    Tak więc ogromny szacun za włożoną pracę. Widoać było, że człowiek wie, co
    robi. Zrobił porządzną robotę i to bez myjki ultradźwiękowej.

    Nie zauważyłem tylko (bo patrzyłem "jednym okiem") czy zregenerował DVD.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam