  • Data: 2010-09-19 20:52:53
    Temat: Re: Renowacja kol szprychowych
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hi,
    > No wlasnie, tak sobie wyobrazam ten proces. Problem jednak w tym, ze nie
    > wiem kto mi to moze w okolicy zrobic. Stad pytanie czy macie jakies
    > sprawdzone namiary na firmy zajmujace sie takimi rzeczami.
    > Myslalem o tym by zlecic calosc opweracji jednej firmie a nie bawic sie w
    > odzielne chromowanie i szprychowanie. Ale chyba masz racje, ze taki
    > podzial prac ulatwi mi znalezienie wykonawcow. Byc moze, ze kola da sie
    > oszprychowac i wycentrowac w zakladzie rowerowym. Chyba pojde tym tropem

    Ja robilem wszystkie chromy od nowa w swoim zabytku w Wawie na Liwskiej
    (chyba nr 9).
    Nie sa niestety tani, ale jakosc pierwsza klasa - polecam.
    Zalezy jaki efekt chcesz uzyskac i ile masz na to kasy. Najlepiej znajdz w
    necie kilka nr tel i podzwon, popytaj o ceny.
    Pamietam wymiane postow jakis czas temu - nt zakupu 230 i decyzji o SR - jak
    postepy z praca ?

    Erg
    GS500