-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Robbo" <n...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <c...@g...com>
Subject: Re: Renault thalia - nie chce odpalić
Date: Mon, 22 Oct 2012 13:24:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 121022-0, 2012-10-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <50852ce4$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.106.201
X-Trace: 1350905060 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 95.49.106.201:1874
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469541
[ ukryj nagłówki ]Ja bym sprawdził dwie rzeczy.
1. Czy dociera paliwo. Można zdjąć wężyk, którym dopływa paliwo i sprawdzić,
czy paliwo będzie wypływać podczas próby zapalenia silnika.
2. Czy jest iskra. Zależnie od konstrukcji. U mnie można zdjąć kabel ze
świecy zapłonowej. Do środka "nasadki" od kabla zapłonowego można wsadzić
pręt, a drugi jego koniec zbliżyć na 1-2 mm do metalowego korpusu silnika.
Podczas próby zapalania silnika, powinna między prętem, a korpusem silnika
przeskakiwać iskra. Przy czym to też może nie dać 100% odpowiedzi -- kiedyś
miałem iskrę, a silnik nie zapalał (okazało się, że są mikropęknięcia w
cewce; wilgoć wniknęła do środka; iskra niby była, ale zapewne nie taka, jak
potrzeba -- nie o takich parametrach).
Robbo
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.12 13:49 M1SLQ
- 22.10.12 14:30 m...@g...com
- 22.10.12 15:35 onarjusz
- 22.10.12 17:50 mj
- 22.10.12 19:39 M1SLQ
- 23.10.12 07:47 m...@g...com
- 23.10.12 13:27 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=