-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Robbo" <n...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <c...@g...com>
Subject: Re: Renault thalia - nie chce odpalić
Date: Mon, 22 Oct 2012 13:24:12 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 121022-0, 2012-10-22), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 16
Message-ID: <50852ce4$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.49.106.201
X-Trace: 1350905060 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 95.49.106.201:1874
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469541
[ ukryj nagłówki ]Ja bym sprawdził dwie rzeczy.
1. Czy dociera paliwo. Można zdjąć wężyk, którym dopływa paliwo i sprawdzić,
czy paliwo będzie wypływać podczas próby zapalenia silnika.
2. Czy jest iskra. Zależnie od konstrukcji. U mnie można zdjąć kabel ze
świecy zapłonowej. Do środka "nasadki" od kabla zapłonowego można wsadzić
pręt, a drugi jego koniec zbliżyć na 1-2 mm do metalowego korpusu silnika.
Podczas próby zapalania silnika, powinna między prętem, a korpusem silnika
przeskakiwać iskra. Przy czym to też może nie dać 100% odpowiedzi -- kiedyś
miałem iskrę, a silnik nie zapalał (okazało się, że są mikropęknięcia w
cewce; wilgoć wniknęła do środka; iskra niby była, ale zapewne nie taka, jak
potrzeba -- nie o takich parametrach).
Robbo
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.12 13:49 M1SLQ
- 22.10.12 14:30 m...@g...com
- 22.10.12 15:35 onarjusz
- 22.10.12 17:50 mj
- 22.10.12 19:39 M1SLQ
- 23.10.12 07:47 m...@g...com
- 23.10.12 13:27 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=