    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Date: Sun, 10 Apr 2016 21:06:22 +0200

    Bo(o)t manager pisze:

    > Z tym kryciem to się nieprecyzyjnie wyraziłem, słabo wychodzą
    > duże powierzchnie np. masy.

    Ja też może niezbyt precyzyjnie, a chodziło mi o przekazanie
    prostej myśli, że drukarek tej klasy jest zatrzęsienie i są
    one bardzo tanie. Znajomy miał kiedyś firmę, całkiem sporą,
    która zajmowała się serwisem drukarek u dużych klientów.
    Zgodnie z umowami co pewnien czas musiał przejąć od jakiegoś
    banku czy podobnej firmy kilkadziesiąt sztuk takich klocków,
    bo oni tam zawierali jakąś nową umowę leasingową. Więc upychał
    ten sprzęt gdzie się dało, w tym wydzwaniał po znajomych. Ja
    sobie bardzo cenę jakość wyrobów HP z tamtego okresu, nie mam
    na co narzekać. Ale żeby specjalnie części szukać, naprawiać?
    Taniej wychodzi kupić "nową". Jak ktoś lubi dłubać, to może
    potem z trzech zrobić jedną cud malina, wybierając co najlepsze.
    Będzie miał ciemną masę jak się patrzy.

    --
    Jarek