    From: "Bo(o)t manager" <b...@W...wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Date: Sun, 10 Apr 2016 20:48:23 +0200

    On Sun, 10 Apr 2016 20:37:21 +0200, Kaczin napisał/a:

    [ciach]
    > Miałem podobne objawy. Pomogło przetarcie drobnym papierem ściernym (na
    > mokro) tych gumowych wałeczków, które są z tyłu, w górnej części
    > drukarki (długa ośka z kilkoma gumowymi wałeczkami). Gdzieś od roku nie
    > mam problemów.

    Problem jest w tym że jak się drukarka rozgrzeje to do żadnych
    wałków papier już nie dojeżdża zacina się na tym czarnym wałku, teraz
    jak się przyjrzałem to ten czarny wałek jest po bokach pofalowany. Jutro
    zrobię zdjęcie jak nie zapomnę.

    > Zauważyłem, że jeśli chodzi o fotochemię, spore znaczenie ma rodzaj
    > tonera. Poprzednio miałem taki, na który nie działały opary acetonu,
    > octanu etylu czy tym podobne. Po prostu bieda.
    > Teraz kupiłem nowy i ten jest idealny, po kilkunastu minutach w oparach
    > acetonu mam takie zaczernienie jak z profesjonalnej kliszy.

    A jakiej firmy toner? I na czym drukujesz?

    Bo(o)t manager