  • Data: 2012-05-04 23:00:02
    Temat: Re: Relingi na samochodzie
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-04 20:40, s...@g...com pisze:
    > Marzy mi sie skoda octavia combi.
    > Ma jeden feler - relingi.
    > Miałem okazje zrobić nieswoją parę razy trase Toruń-Kraków i jestem w tym
    samochodzie zakochany tylko że przy predkości +- 100 km/h "słyszę" cały czas wiatr na
    relingach.
    > Coś z tym egzemntlarzem było nie tak czy "one" tak mają.

    witam
    co prawda nie w octavi ale w golfie V różnic w hałasie między hb a kombi
    nie zauważyłem. Natomiast jeśli palcem podczas jazdy docisnąłem
    uszczelkę w prawym górnym rogu w oknie kierowcy to zdecydowanie było w
    aucie ciszej (ten róg co jest nad uchem kierowcy). w Aso usłyszałem że
    tak jest i drzwi nie da się lepiej spasować. Po jakimś czasie się
    przyzwyczaiłem. Obecnie w VI ciut lepiej ale nadal j/w.
    A może podejdą relingi z A4 one są takie nisko profilowe i chyba na
    całej długości przylegają do dachu. Albo wyrzuć je w cholerę.
    pozdrawiam
    marcin jan