  • 21. Data: 2012-10-09 21:28:17
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 9 Oct 2012 12:06:32 -0700 (PDT), ALEX napisał(a):

    > Sugerujesz że Azbestol zobaczył w tych reklamach siebie? Ciekawy pomysł :-)

    No przecież tam sami Pszemole w tych reklamach:
    http://youtu.be/X4VHzNEWIqA
    Co prawda manager powierzchni azbestowych to nie jakiś tam barista, ale
    reszta w zasadzie się zgadza.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 22. Data: 2012-10-09 21:36:40
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu wtorek, 9 pazdziernika 2012 21:17:47 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Firma ma przynosi zyski, co sam wiecznie piszesz. I przynosi. Pami szwankuje?

    Zgadza sie, ale w moich oczach Samsung takimi zagrywkami wiele traci. A
    zawsze lubiałem tą markę. Kupowałem ich monitory komputerowe, nawet w
    zeszlym roku jeszcze ich 46" TV...

  • 23. Data: 2012-10-09 21:36:41
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Mam to napisać jeszcze raz? Którego wyrazu nie zrozumiałeś?

    Nie pisz jeszcze raz nie na temat - napisz co było kłamstwem w reklamie
    Apple. Potrafisz formułować mysli w postaci pełnych zdań? Co było
    klamstwem: iPhone4S nie ma korekcji czerwonych oczu?

  • 24. Data: 2012-10-09 21:41:25
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 21:36:40 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Zgadza sie, ale w moich oczach Samsung takimi zagrywkami wiele traci. A
    >
    > zawsze lubiałem tą markę.

    A co to ma do rzeczy? Ma zarabiać i zarabia.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 25. Data: 2012-10-09 21:52:03
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 21:28:16 UTC+2 użytkownik Waldek Godel napisał:

    > No przecież tam sami Pszemole w tych reklamach:
    >
    > http://youtu.be/X4VHzNEWIqA

    I już jasne dlaczego iPszemol tak przeżywa te reklamy Samsunga :-)

    > Co prawda manager powierzchni azbestowych

    Pojechałeś ;-)

  • 26. Data: 2012-10-09 22:19:40
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Kikus,

    Bez poufałości, proszę. Razemeśmy się węgorzami nie stukali.

    > czy twoim zdanie należy do dobrych obyczajów wytykanie komuś
    > publicznie braku dobrych obyczajów?

    Przyznałeś się publicznie do braku dobrych obyczajów?
    To już jakiś postęp. Teraz wyraź skruchę, a w ramach pokuty
    napisz tu 100 razy: "Nie będę już więcej pszemolił".
    Nie używając "jabłko" -C i "jabłko"-V!

    JoteR

  • 27. Data: 2012-10-09 22:53:14
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Co było klamstwem: iPhone4S nie ma korekcji czerwonych oczu?

    Jest. Ale kilka lat po innych telefonach, a przedstawiono to jako nowość, w
    jedynym najlepszym aparacie świata, co jest kolejnym kłamstwem. Jeszcze coś?

  • 28. Data: 2012-10-09 22:56:34
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...pl> napisał:

    > Zgadza sie, ale w moich oczach Samsung takimi zagrywkami wiele traci

    Więcej niż opatentowanie zaokrąglonego prostokąta i nazywanie wszystkich dookoła
    złodziejami? No pewnie Apple na swoich zagrywkach nie stracił u nikogo. Nie
    wiadomo dlaczego taka nienawiść do iPhona za te jedynie słuszne pozwy sądowe.
    Przecież w tych reklamach nie ma słowa, że iPhone jest zły. Jest tylko o tym, że
    Samsung jest fajny.

  • 29. Data: 2012-10-09 23:36:20
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

> [...]
    > słuszne pozwy sądowe. Przecież w tych reklamach nie ma słowa, że iPhone
    > jest zły. Jest tylko o tym, że Samsung jest fajny.

    Przeczytaj sobie czemu Aplle tak namiętnie wszystko patentuje od pewnego
    czasu:
    http://www.redmondpie.com/apple-began-patenting-ever
    ything-after-2006-as-a-result-of-losing-100-million-
    in-an-ipod-related-case/

  • 30. Data: 2012-10-09 23:36:21
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote:

    > Jest. Ale kilka lat po innych telefonach, a przedstawiono to jako nowość,
    > w jedynym najlepszym aparacie świata, co jest kolejnym kłamstwem. Jeszcze coś?

    Zacytuj jak Apple to przedstawil...
    Jestes pewny że nie mylisz sie w interpretacji i nie chodzilo o nowy ficzer
    w iPhone?