  • 201. Data: 2012-10-17 09:31:15
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przypomnij sobie co sam napisałeś o tym do czego nadają się zdjęcia z
    > komórki...

    Ale gdzie tu widzisz sprzeczność?

    Lepszy smartfon, lepsze zdjęcia i tańszy w zakupie od ogryzka? Ja tu widzę
    same plusy. Mam wybrać droższy, gorszy bo tak robi jakaś grupa nawiedzonych
    lemingów?

  • 202. Data: 2012-10-17 09:36:21
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > Zapytam inaczej: ile procent stanowią zdjęcia robione pod Słońce?

    Tyle ile uważam że to jest fajne ujęcie ...

  • 203. Data: 2012-10-17 20:32:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > Pszemol nabazgrał(a):

    > Tyle ile uważam że to jest fajne ujęcie ...

    A konkretniej, liczbowo mozesz to wyrazic? 1/1000? 1/100?

  • 204. Data: 2012-10-17 20:32:59
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:

> [...]
    > widzę same plusy. Mam wybrać droższy, gorszy bo tak robi jakaś grupa nawiedzonych

    Dlaczego nazywasz lemingami grupę ludzi ktorym podoba sie bardziej iOS niz
    Android czy WM?

  • 205. Data: 2012-10-17 20:33:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > ROTFL, a nie przypadkiem retoryczne?

    Bijesz po głowie tylko żonę czy również matkę?

  • 206. Data: 2012-10-17 21:03:59
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-10-2012 20:33, Pszemol pisze:
    > Bijesz po głowie tylko żonę czy również matkę?

    Nie biję ani jednej ani drugiej - prosta odpowiedź. Ty zaś najwyraźniej
    jesteś kretynem :D

    --
    pozdr.

  • 207. Data: 2012-10-17 22:09:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Nie biję ani jednej ani drugiej - prosta odpowiedź. Ty zaś najwyraźniej jesteś
    kretynem :D

    Widze ze maja racje ci co mowia ze z glodnym sie nie najesz a z glupim
    sobie nie pogadasz...

  • 208. Data: 2012-10-18 09:09:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dlaczego nazywasz lemingami grupę ludzi ktorym podoba sie bardziej iOS niz
    > Android czy WM?

    A dlaczego mam wybrać gorszy smartfon?

  • 209. Data: 2012-10-18 09:11:00
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > A konkretniej, liczbowo mozesz to wyrazic? 1/1000? 1/100?

    10/10 zadowolony :)

  • 210. Data: 2012-10-18 13:38:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote:

    > 10/10 zadowolony :)

    No skoro wszystkie jakie robisz sa pod Slonce to teraz rozumiem
    niezadowolenie.