  • 131. Data: 2012-10-12 17:47:21
    Temat: Re: Reklamy telefonów Samsunga w TV
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 17:14:31 UTC+2 u|ytkownik Pszemol nabredziB:

    > Co to znaczy "ogólnie lepszy"? I dlaczeg dzi[ nie"ka|dy ma swoje potrzeby"?

    Wciąż każdy ma swoje potrzeby i przy wyborze telefonu dla siebie nie
    powinien opierac sie wylacznie na jednym rankingu biorąc "najlepszego".

    Mówilismy w kontekscie artykulu komentującego porownanie SGSIII z iPhone5
    gdzie iPhone wypadl ogolnie lepiej z wyjątkiem purpurowego zafarbu.

  • 132. Data: 2012-10-12 18:08:23
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 17:47:21 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

> [...]
    >

    > Mówilismy w kontekscie artykulu komentującego porownanie SGSIII z iPhone5
    >
    > gdzie iPhone wypadl ogolnie lepiej z wyjątkiem purpurowego zafarbu.

    Nic takiego nie mówiliśmy. Wymyliłś sobie ten "ogólnie lepszy". Przestaje mnie to
    dziwić. ATSD uciebie jest 11:07 am?
    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 133. Data: 2012-10-12 18:25:50
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 17:47:21 UTC+2 u|ytkownik Pszemol nabredziB:

    > Nic takiego nie mówili[my.

    Wy moze nie mowiliscie, ale ja mowilem.

    > WymyliB[ sobie ten "ogólnie lepszy". Przestaje mnie to dziwi.

    ciagle nie rozumiesz, ze ja nie postuluję wyrzucenia zwrotu "ogólnie
    lepszy" ze swownika!
    Ja tylko postuluję aby znane były *kryteria* użyte w rankingu.
    One byly znane w tym przypadku bo rozmowa byla zakotwiczona w kontekscie
    konkretnego artykulu.

    > ATSD uciebie jest 11:07 am?

    Na wyspie Fiji jest teraz 4:24 w nocy, w Petersburgu w Rosji 20:24, a co?

  • 134. Data: 2012-10-12 18:42:17
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 18:25:50 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził:

    > Wy moze nie mowiliscie, ale ja mowilem.

    To ty tak twierdzisz, jak zawsze bez sensu.

> [...]
    >
    > Ja tylko postuluję aby znane były *kryteria* użyte w rankingu.
    >
    > One byly znane w tym przypadku bo rozmowa byla zakotwiczona w kontekscie

    W którym iPhone to badziew?

    > Na wyspie Fiji jest teraz 4:24 w nocy, w Petersburgu w Rosji 20:24, a co?
    A nic. Widać płaą ci za produkowanie się na usenecie. Ciekawy kraj to usa.

    Ciekawe że płacą ci za siedzeni na usenecie. Faktycznie ciekawy to kraj.

  • 135. Data: 2012-10-12 19:25:12
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 18:25:50 UTC+2 u|ytkownik Pszemol nabredziB:

    > To ty tak twierdzisz, jak zawsze bez sensu.

    Chcesz sie pokłócić, czy co?

    > W którym iPhone to badziew?

    No atm podal tu wczoraj czy przedwczoraj porównanie badziewnego iPhone5 z
    jakąś super-duper Nokią, co to ma unikalny i nie do pokonania ficzer taki
    jak uniwersalny kabelek europejski do ladowania baterii :)

    > A nic. Wida pBa ci za produkowanie si na usenecie. Ciekawy kraj to usa.
    >
    > Ciekawe |e pBac ci za siedzeni na usenecie. Faktycznie ciekawy to kraj.

    Nie przesadzasz kapkę z takimi bezczelnymi wstawkami? Ja Tobie nie zaglądam
    do tego jak ty wykorzystujesz wolny czas i w jakich godzinach pracujesz...
    co to ma do rzeczy w dyskusji? Wydaje Ci sie, że wszyscy tu pracują w
    frabryce na akord? Daruj sobie takie gadki...

  • 136. Data: 2012-10-12 20:28:20
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 19:25:13 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Nie przesadzasz kapkę z takimi bezczelnymi wstawkami?

    Ani trochę.

    Ja Tobie nie zaglądam

    > do tego jak ty wykorzystujesz wolny czas i w jakich godzinach pracujesz...

    To twój problem, nie mój.

    > co to ma do rzeczy w dyskusji? Wydaje Ci sie, że wszyscy tu pracują w
    >
    > frabryce na akord? Daruj sobie takie gadki...

    Ciekawi mnie jedynie jak godzisz pracę zarobkową z produkowaniem się w usenecie.

  • 137. Data: 2012-10-12 20:58:48
    Od: Pszemol <P...@P...pl>

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu pitek, 12 pazdziernika 2012 19:25:13 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > Ani troch.

    > To twój problem, nie mój.

    Nie wmawiaj mi proszę swoich problemów - to Ty miałeś jakis problem z tym
    ze piszę przed południem, nie ja...

    > Ciekawi mnie jedynie jak godzisz prac zarobkow z produkowaniem si w usenecie.

    A czy ta grupa nazywa sie alt.fanclub.pszemol ? :)

    Napisalem Ci o tym wczesniej - nie kazdy przykreca tu srubki w fabryce na
    akord... W pewnych zawodach masz bardzo dużą swobodę w układaniu sobie
    czasu czy miejsca pracy...

    A mając czytnik niusów w smartfonie mozesz pisac kiedy tylko masz dwie
    minuty wolnego czasu czekajac na koniec kompulacji kodu, czekajac na
    zaprogramowanie sie płyty nowym kodem czy też na przerwie w stołówce a
    widzialem nawet gostków piszacych na fejsbook z kibla...

  • 138. Data: 2012-10-12 22:45:04
    Od: ALEX <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 12 października 2012 20:58:48 UTC+2 użytkownik Pszemol nabredził>

    > Nie wmawiaj mi proszę swoich problemów - to Ty miałeś jakis problem z tym
    >
    > ze piszę przed południem, nie ja...

    Nie wmawiaj mi proszę swoich problemów, - to ty miałeś jakieś problemy z tym ze
    piszesz przd południem.

> [...]
    >

    > Napisalem Ci o tym wczesniej - nie kazdy przykreca tu srubki w fabryce na
    >
    > akord... W pewnych zawodach masz bardzo dużą swobodę w układaniu sobie

    Tak oczywiście.

> [...]
    >
    > zaprogramowanie sie płyty nowym kodem czy też na przerwie w stołówce a
    >
    > widzialem nawet gostków piszacych na fejsbook z kibla...

    tak, tak, oczywiśćie.

  • 139. Data: 2012-10-12 23:39:45
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik Pszemol:

    > widzialem nawet gostków piszacych na fejsbook z kibla...

    Tykanie węgorzami jest już niekoszerne i trzeba z kolegą w kiblu posiedzieć?

  • 140. Data: 2012-10-13 04:41:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pszemol" <P...@P...pl> wrote in message
    .eternal-september.org...

    > Kiedy ostatnio wydrukowales jakies zdjecie zrobione komórką?

    Wymowne milczenie...