  • 61. Data: 2010-06-22 15:13:11
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale co, że reklamy to kupa dla słabych umysłów?

    Nie, ze caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar sie rownie dobrze
    sprzedaje bez niego.

    > Jak najbardziej. W życiu nie kupie czegoś co mi nie odpowiada choć by mi z
    > reklamą do domu wjechali.

    Nie masz pojecia jaki wplyw na Twoje decyzje zakupowe maja reklamy.

  • 62. Data: 2010-06-22 19:37:02
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 22 czerwca 2010 11:35, Tomy M. wyraził następujacą opinię:

    > Nie ma co opowiadać ... wydatki na reklamę
    > sa najlepszym sposobem na wyprowdzanie środków
    > ze spółek. Ludzie z branży wiedzą w czym rzecz ;-)

    No a co niby firmy miałyby z gotówką robić? Kisić ją?? To chyba dobrze że
    kasa trafia z powrotem do obiegu i generuje nowe miejsca pracy.

    Nie wiem więc z czego robisz tu sensację.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 63. Data: 2010-06-23 08:06:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, ze caly ten biznes reklamowy to pic na wode, a towar sie rownie
    > dobrze sprzedaje bez niego.

    > Nie masz pojecia jaki wplyw na Twoje decyzje zakupowe maja reklamy.

    Żaden lub znikomy, wybieram to co mi smakuje lub odpowiada, obojętnie jaką
    to ma metke, natomiast jeżeli w sklepie którym robie zakupy mam do wyboru
    tylko ustronianke i ustronianke to zgadnij co wybiore?

  • 64. Data: 2010-06-23 08:14:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Żaden lub znikomy, wybieram to co mi smakuje lub odpowiada

    I próbujesz dokładnie wszystko co się pojawia na rynku?
    Przetestowałeś każdą wodę mineralną?

  • 65. Data: 2010-06-23 08:16:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-06-23 10:06, BaX pisze:
    > jeżeli w sklepie którym robie zakupy mam do wyboru
    > tylko ustronianke i ustronianke to zgadnij co wybiore?

    zimnego Lecha!

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 66. Data: 2010-06-23 08:21:22
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: irek <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-06-23 10:06, BaX pisze:

    > ?aden lub znikomy, wybieram to co mi smakuje lub odpowiada, oboj?tnie jak?
    > to ma metke, ............

    A pierwszy raz po to co Ci smakuje i lubisz to sięgnąłeś ot tak sobie? Nie
    zwracałeś uwagi na opakowanie, markę i inne bzdety wbijane codziennie do głowy?
    Po coca-colę, tyskie i inne produkty sięgnąłeś bo stały na półce? Zanim
    dostrzegłeś co lubisz przetestowałeś wszystkie gatunki piw, napojów itp?
    Wszyscy odbiorcy reklam twierdzą, że na ich wybory reklama nie miała wpływu,
    więc jak to jest, że coca-cola lepiej się sprzedaje na świecie mimo, że w ślepym
    teście większość konsumentów wybierała pepsi ze względu na wartości smakowe.
    Irek

  • 67. Data: 2010-06-23 08:27:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "irek" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > wpływu, więc jak to jest, że coca-cola lepiej się sprzedaje na świecie
    > mimo, że w ślepym teście większość konsumentów wybierała pepsi ze względu

    To co mówisz to jest historia - to raz, bo dotyczy innego napoju, a nie
    Coke.
    Coca-cola w Polsce smakuje zupełnie inaczej niż na zachodzie - to dwa.
    Oczywiście smakuje gorzej, jest bardziej słodka, za to samej treści smakowej
    ma mniej.

    Moim zdaniem akurat tutaj reklama może nie działać, bardziej fatalna jakość
    konkurencji (nie licząc pepsi).
    Spróbujesz raz czy dwa jakiejś coli by Zbyszko czy Hellena i odchodzi Ci
    ochota na testowanie następnych, bo tego paskudztwa się pić nie da.

    Ale najciekawsze napoje obu firm ja znalazłem totalnie bez reklam, zanim
    takowe jeszcze się pojawiły.
    Chodzi o colę o smakach wiśniowym i cytrynowym.

  • 68. Data: 2010-06-23 08:28:15
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-06-2010 o 23:33:28 Tomy M. <t...@a...com> napisał(a):

    > Skuteczność reklamy interesuje jedynie WŁAŚCICIELA.
    > Pokaż mi własciciela np. PLUS GSM

    Po części racja. Ale etatowcy też są rozliczani z wyników. Może więc
    kiedyś zrozumieją tę zależność. Jakaś akcja uświadamiająca mogłaby być
    przydatna...

    --
    SW3
    ----

  • 69. Data: 2010-06-23 08:34:13
    Od: PaPi <...@...3>

    Wystarczy przeczytac co pisze :

    "Dobre firmy się nie muszą reklamować"

    Ciekawe skad BaX wie ktore firmy sa "dobre" i na jakiej podstawie
    klasyfikuje po "dobroci" przedsiebiorstwa.

  • 70. Data: 2010-06-23 08:52:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Wystarczy przeczytac co pisze :
    >
    > "Dobre firmy się nie muszą reklamować"

    Akurat tu się z nim zgadzam, też uważam, że reklama służy głównie do
    mieszania ludziom w głowie i wciskania niepotrzebnego g...a, więc staram się
    nie korzystać z jej "pomocy".
    Ale oczywiście jej wpływ na świadomość jakiś jest, trudno byłoby zaprzeczyć.

    > Ciekawe skad BaX wie ktore firmy sa "dobre" i na jakiej podstawie
    > klasyfikuje po "dobroci" przedsiebiorstwa.

    Ano właśnie.