  • 181. Data: 2010-06-23 12:09:56
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvstas$j0u$1@news.onet.pl...

    > Następnym razem pamiętaj, żeby się zastanowić nad sensem, ZANIM wyjedziesz
    > z jakąś bzdurą, do której później nie będziesz chciał się przyznać.

    PLONK

  • 182. Data: 2010-06-23 12:16:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvstas$j0u$1@news.onet.pl...

    > PLONK

    To też jest jakieś rozwiązanie, jeśli wolisz się nie zastanawiać, tylko
    dalej pisać bzdury, wtedy lepiej żebyś nie pisał nic.

  • 183. Data: 2010-06-23 12:16:59
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale po kolei, bo każda nie smakowała?
    >
    > Bo ja generalnie też tak robię, ale dlatego że jest mi wszystko jedno, a
    > woda bez gazu to dla mnie droższy substytut wody z kranu po
    > przefiltrowaniu.

    Biore tylko gazowaną i to było tylko jedyne kryterium przy pierwszym
    podejsciu, kolejne to już tylko inny wybór niż wcześniejszy bez róznicy kto
    produkuje. Czasami oczywiście miało znaczenie to czy stało dalej w półce czy
    bliżej albo czy ktoś nie blokował dojścia wózkiem. Ale tak jak już pisałem
    wcześniej, ja robie wiele rzeczy inaczej, np. jak widze samochód przy
    dystrybutorze z którego upatrzyłem sobie tankowanie albo tankuje zawsze to
    mijam stacje i tankuje na kolejnej która mam akurat po drodze, nie ważne czy
    tam to był shell, a teraz będzie orlen.

    > W smaku są.
    > Takie same jak kranówa.

    Kranówa? Ze studni czy z wodociągu? Studni głębinowej czy nie?

  • 184. Data: 2010-06-23 12:17:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie, no przestań, naprawdę.

    No to jak źródlana woda ma dla Ciebie zawsze taki sam smak to współczuje.

  • 185. Data: 2010-06-23 12:44:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Kranówa? Ze studni czy z wodociągu? Studni głębinowej czy nie?

    Każda, w której chlor nie jest wyczuwalny.
    Dlatego dla siebie takiej wody bym nie kupił, chyba że bardzo pić się chce.

  • 186. Data: 2010-06-23 12:45:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to jak źródlana woda ma dla Ciebie zawsze taki sam smak to współczuje.

    Inaczej - woda NIE MA MIEĆ SMAKU.
    Jak ma to niedobrze, takich nie lubię.
    Wiadomo, że różne mineralne mają jakieś posmaki (np. śmierdzi jajem jak ze
    źródła w Polanicy), ale taką kwalifikuję po prostu do niesmacznych.

  • 187. Data: 2010-06-23 14:42:51
    Od: z <z...@g...pl>

    PaPi pisze:

    > :-) A znasz skad ?

    Od żony. Poczęstowała mnie :-)

    > Dlaczego np. nie pijesz piwa Volt - ktorego reklam prozno szukac
    > gdziekolwiek ?

    Ale nie piję też warki i lecha których reklam jest zatrzęsienie.

    > A moze temu znajomemu wydaje sie, ze produkt jest ok gdyz trafila do
    > niego kampania marketingowa ?

    A może nie. Możemy powróżyć. Ale co do mnie to już na pewno nie trafia
    kampania a jednak kupuję-piję. :-)

    > Alez ma wplyw. Dlatego kupujesz zywca a nie volta czy innego groma.

    No dobra cały czas piszę że związek ma ale pośredni niemierzalny, nie
    taki że zobaczyłem reklamę i pobiegłem do sklepu

    > Oczywiscie ze nie. Ale je ogladasz.
    > Skoro Ci sie podoba to nie znaczy, ze jestes czuly na sztuke :-) ile ze
    > w Ciebie trafil pan marketonoid z panem grafikiem.

    I znowu wpływ pośredni nie mierzalny bo na końcu moich kryteriów.
    Może biometr dzisiaj taki że wolę kolor zielony a jutro bym na niego nie
    spojrzał.

    > To nie wlaczaj TVPiS. Tam sie conajwyzej dowiesz o mniej lub bardziej
    > prawdziwych przejezyczeniach Bronka oraz o tym jaki to Jarus jest
    > wspanialy i godzien stolca.

    A jak oglądam tvn to w reportażu słyszę że pani Staniskis ma nosa
    politycznego i już dużo razy przewidziała rozwój sytuacji a za godzinę
    słyszę że ona to bredzi i nigdy jej teorie się nie sprawdziły :-)

    > A na piwo zywiec, ktore jest reklamowane wszedzie jakos patrzec mozesz.
    > Nie ? :-)
    Bo mi smakuje więc jakoś wytrzymuję i nie jest to za przyczyną reklamy
    tylko pomimo niej.

    Reklama to po prostu SPAM i powinien być karany.
    Oglądam płatną telewizję i muszę to oglądać. To już przesada.

  • 188. Data: 2010-06-23 17:35:33
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    z pisze:
    [...]
    > PS. Teraz moja teoria.
    > Wymyślono towar i wmówiono ludziom że jest im potrzebny, że przyniesie
    > im duże dochody i bez niego nie da się prowadzić interesu. Dodatkowo
    > jest to towar który jest bardzo podatny na wszelkie manipulacje, nie da
    > się obiektywnie go wycenić (raz kosztuje 1 a raz 1000) Każdemu
    > kanciarzowi taki się przyda. Jak nawet sam w sobie nic nie daje to
    > korzyści z niego są wymierne ;-)
    > Jaki to towar? Reklama.

    Tak jest. Łatwiej wcisnąć reklamę prezesowi, niż reklamowany towar
    milionom...

    A badania skuteczności? Prezes nigdy nie dowie się, jaką skuteczność
    *miałaby* reklama, którą odrzucił.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 189. Data: 2010-06-23 18:27:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > milionom...
    >
    > A badania skuteczności? Prezes nigdy nie dowie się, jaką skuteczność

    Ale masz jakas praktyczna orientacje jak ten biznes dziala czy tylko
    zgadujesz?

  • 190. Data: 2010-06-24 11:23:52
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    BaX pisze:
    /.../
    > Poszukaj wiadomości na temat ostatniej wpadki ustronianki, płacili po mln zł
    > za to żeby markety brały ich wode.

    A co, firmy nie płacą za stoiska paletowe, końcówki półek czy
    ekspozytory przy kasach?

    ALex