  • 131. Data: 2010-06-23 10:49:32
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Hehehehe, tak i reklamy tez wcalle nie dzialaja.

    Tobie się chyba pomyliło, komu odpowiadasz.
    Bo ja twierdzę coś dokładnie odwrotnego, że niestety działają.

    > A zachodnia i polska kola z plastikow lana?

    O takich piszę.
    Zupełnie inne w niektórych krajach.

    > Ta roznica jest po prostu porazajaca.

    Chyba nie zrozumiałeś, mówiłem o różnicy między naszą Cherry i hiszpanską
    Cherry, czy między naszą Coke, a hiszpańską Coke.

    >Ale jest tez roznica miedzy zwykla kola tyle, ze z roznych "fabryk" w
    >polsce.

    Być może, ale nigdy to nie bije aż tak mocno po kubkach smakowych.

  • 132. Data: 2010-06-23 10:50:02
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:hvsnq8$1q7$1@news.onet.pl...

    > Tak, wszystkie w ilości jedna sztuka jednego rodzaju, która była na półce,
    > a raczej którą się wystało w kolejce. ;-)

    > Eee tam masło, to może być jakiekolwiek.
    > Powiedz jak piwo wybierasz, albo wodę mineralną.

    Wodę od dłuższego czasu już tylko żywiec /czystą nie kolorową bo nie lubie/
    i jak dla kogoś woda to tylko woda nie mająca różnic w smaku to mu
    współczuje. Ale trafia mi się mieć w domu inne rodzaje mineralnych bo ktoś
    nieuświadomiony kupuje jak leci i niestety nie potrafie się przekonać.

    > , może być
    >
    > Nie jesteś moim sąsiadem? ;-)
    > Bo ja mam dokładnie takie same preferencje.

    Będzie ciężko bo sąsiedzi od lat ci sami :D

  • 133. Data: 2010-06-23 10:50:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:hvsog3$3ri$1@news.onet.pl...

    > A to ogromna nieprawda jest. Nie w sensie madrzej (tego nie wiadomo), a ze
    > i tak by wydal.

    Wydałby.
    Prędzej czy później.
    Co najwyżej nie wziąłby duperopłacalnych kredytów na zakupy.

  • 134. Data: 2010-06-23 10:51:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Wodę od dłuższego czasu już tylko żywiec /czystą nie kolorową

    Nie rozumiesz o co się pytają?
    Przecież nikt nie pyta co wybrałeś, tylko jak to zrobiłeś.

  • 135. Data: 2010-06-23 10:53:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsord$4us$1@news.onet.pl...

    > Tobie się chyba pomyliło, komu odpowiadasz.
    > Bo ja twierdzę coś dokładnie odwrotnego, że niestety działają.

    Nie, ja Ci probuje zwrocic uwage na to ze reklama stanowi sugestie, tak jak
    swiadomosc kraju pochodzenia produktu. Poniewaz wiem, ze uwazaz, iz reklamy
    dzialaja, to moze latwiej do Ciebie dotre w ten sposob.

    > O takich piszę.
    > Zupełnie inne w niektórych krajach.

    Plastiki inne?

    > Chyba nie zrozumiałeś, mówiłem o różnicy między naszą Cherry i hiszpanską
    > Cherry, czy między naszą Coke, a hiszpańską Coke.

    > Być może, ale nigdy to nie bije aż tak mocno po kubkach smakowych.

    A skad wiesz, ze nie pijesz ciagle ztego samego zrodla w polsce? Mieszkajac
    w danym miejscu na 100% procent tak jest. Chociaz nie wiem gdzie oni to
    dzisiaj rozlewaja, porownywalem jakis czas temu i byla istotna roznica.

  • 136. Data: 2010-06-23 10:55:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsoss$54i$1@news.onet.pl...

    > Wydałby.
    > Prędzej czy później.
    > Co najwyżej nie wziąłby duperopłacalnych kredytów na zakupy.

    Boze, gdzie Ty zyjesz?

  • 137. Data: 2010-06-23 10:55:39
    Od: PaPi <...@...3>

    > Bo ja tak uważam, że dla mnie jest dobra. To jest mój wybór, nie
    > reklamodawcy.

    To sie tylko tak Tobie wydaje.
    Na jakiej podstawie sadzisz, ze dana firma jest dobra ?

    > Co mnie obchodzi czy dla Ciebie jest dobra albo dla
    > reklamodawcy który dobrze zapłaci marketowi za promocje.

    To nie tak, ze to Cie obchodzi. Ty wierzysz, ze dana firma jest dobra w
    odpowiedzi na dzialania marketingu, ktore maja na celu stworzenia iluzji
    "dobrej firmy".
    Co wiecej, sa nawet kampanie skierowane do "nieogladajacych reklam" i
    kontestujacych wolny rynek :-)

    > Rozumiem, że Ty
    > jesteś już na etapie, że ktoś za Ciebie musi zdecydować co jest dobre, a co
    > nie.

    Nie. Ja jestem na etapie uswiadomienia sobie wplywu poteznych
    mechanizmow na wybory jakich codziennie dokonuje cos kupujac.

  • 138. Data: 2010-06-23 10:57:10
    Od: PaPi <...@...3>

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą, ja jestem bardzo niereformowalan jednostka
    > i sprawia mi wyjątkową radoś robienie wszystkiego inaczej niż motłoch.

    Dokladnie tak :-)
    Jestes grupa kontestujacych rzeczywistosc. I do Ciebie tez skierowane sa
    okreslone dzialania marketingowe i reklamy. Po to bys wybral produkt
    "inny niz wszystkie" stworzony specjalnie dla ludzi "ceniacych sobie
    wartosc jednostkowa", "nie dla motlochu".

  • 139. Data: 2010-06-23 10:58:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Rozumiem, że odpowiedzi nie będzie.
    > No cóż, to było do przewidzenia, że nie przyznasz się do wpływu reklam.
    > Jescze gorzej kiedy naprawdę uważasz, że jesteś od niego w 100% wolny.

    Nie w tym rzecz, w obecnym świecie gdzie reklamy są przerywane innymi
    programami w których również widzisz reklamy ciężko być 'z boku' , wręcz
    jest to niemożliwe. Dla mnie istotne jest to że nie pędze do sklepu po towar
    'x' bo widze reklame w TV.

    A odnośnie tych którym nie było dane zasmakować świata bez reklamy, trudno
    ich strata wiele świetnych rzeczy ich mineło jak 8-bitowce, salony gier z
    asteroidem, sonda, podróże pociągiem 'na węgiel' itd.
    Obecnie każde dziecko ma wyprany mózg, jak bardzo zależy od rodziców ale
    czasami dobrze dziedziczyć przyzwyczajenia po rodzicach niż płynąć z całym
    tym trendi szambem.

  • 140. Data: 2010-06-23 11:00:26
    Od: PaPi <...@...3>

    > No masakra, na podstawie własnego osądu.
    > Mam wybrać TV pińcet cali 3D, hd, wd, ABS bo tak pierdolą w reklamie? Teraz
    > reklamują w kółko 3D więc mam jak ten baran wiedziony do rzęźni pędzić na
    > promocję TV 3D 'bez waty' bo reklama tak mówi? Weź się ocknij. Akurat w
    > przypadku TV jest kilka jak nie kilkanaście aspektów które można wziąść pod
    > uwagę przy zakupie, tak samo lodówce czy pralce.

    Wziac pod uwage mozesz nawet tysiacpincetstodziewincet aspektow.
    Tyle tylko ze pozniej gdy zostaja na placu boju trzy, cztery telewizory
    spelniajace Twoje oczekiwania dokonujesz wyboru. I czy bedziesz kierowal
    sie nazwa na plakietce, opinia szwagra czy glosem sprzedawcy to i tak
    jest to wybor za ktorym ktos stoi.
    Poza tym nawet dokonujac wyboru po parametrach z jakiegos zrodla musisz
    wiedziec jakie parametry sa wazne. I te zrodla tez wcisna odpowiedni
    produkt.