  • 101. Data: 2010-06-23 10:22:18
    Temat: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jestescie w mylnym bledzie koledzy. Reklamy nie tylko podonosza sprzedaz
    > danego produktu, ale tez ogolnie podnosza konsumpcje.

    I to właśnie, kupowanie pierdół które nie są mi potrzebne, też uważam za
    zło.
    Nie jedyne zło oczywiście.

  • 102. Data: 2010-06-23 10:23:00
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Był też 1 rodzaj danego produktu, maksymalnie kilka.
    > Nie było problemu żeby sprawdzić wszystkie.

    I sprawdzałeś wszystkie z danego rodzaju? Proszki, wody, kremy, pasty, buty,
    spodnie itd?

    > Teraz to po prostu nie jest możliwe.
    > Więc musisz dokonać wyboru od czego zacząć.
    > Pytam, na jakiej podstawie zaczynasz szukanie czegoś co Ci odpowiada, od
    > konkretnego produktu?

    Ide do sklepu i kupuje np. masło tylko takie które ma 82% tłuszczu, może być
    nawet w papierze bez złotka i krówki, żadnych reklamowanych łatwosmarujących
    się ścierw które nawet koło masła nie leżały, sery to samo, pieczywo na
    zakwasie nie spulchniaczach i innej chemi które na drugi dzień można do
    śmieci wrzucić itd, itp. /piekarnie mam za płotem - dosłownie/

  • 103. Data: 2010-06-23 10:26:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    wiadomości news:hvsmi4$tdl$1@news.onet.pl...

    > Jeśli pytasz czy chcę, to odpowiadam że nie.
    > Jeśli pytasz czy reklama nie ma to wpływu, to odpowiadam że ma, czy tego
    > chcesz czy nie.
    >
    > Ale może czegoś nie wiem, więc zapodaj Twój system.

    > No to miałeś łatwiej, bo była Pepsi, Coca-Cola i Polo-Cocta, wyboru można
    > było dokonać ad hoc.
    >
    > A jakbyś musiał zacząć teraz, to z 1000 produktów jak byś ją wybrał?

    Na dziś.... pepsi i tylko pepsi, dzieciaki od szfagra które mają po 8 lat
    jakoś też potrafią odróżnić śmieci typu colasoćtam od pepsi.

  • 104. Data: 2010-06-23 10:26:55
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    wiadomości news:hvsn8c$vk5$1@news.onet.pl...

    > I to właśnie, kupowanie pierdół które nie są mi potrzebne, też uważam za
    > zło.
    > Nie jedyne zło oczywiście.

    Wystarczy obejrzec program domo, travel itp. o angolach, amerykanach,
    kanadyjczykach majacych w swych domach skladowiska badziewi ;-)

    Jak pisalem, ponoc jest to po prostu konieczne - nikt nie karze Tobie robic
    tego samego. W swiecie konsumpcjonistycznym czlowiek gromadzacy oszczednosci
    ma podwojny zysk.

  • 105. Data: 2010-06-23 10:27:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    >
    > Jak pisalem, ponoc jest to po prostu konieczne - nikt nie karze Tobie
    > robic tego samego. W swiecie konsumpcjonistycznym czlowiek gromadzacy

    *kaze

  • 106. Data: 2010-06-23 10:27:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Skonczylo sie bo przyszedl wolny rynek, a on ma w pakiecie reklamy. Bez
    > reklam mialby on spore klopoty.

    > A uwazasz tak bo miales widzenie? Owszem, miales - widziales reklame w TV

    Nie mierz wszystkich swoją miarą, ja jestem bardzo niereformowalan jednostka
    i sprawia mi wyjątkową radoś robienie wszystkiego inaczej niż motłoch.

  • 107. Data: 2010-06-23 10:29:16
    Temat: Re: Reklamy ciszej?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Juz pisalem woda i intencjonalne roznice w smaku. Coke tez robi badania
    > rynku i dostosowuje smak do lokalnych preferencji i nie tylko.

    Widać kiepsko im to wychodzi, skoro nie znam nikogo, komu nasza cola
    smakowałaby bardziej.

  • 108. Data: 2010-06-23 10:30:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Nie mierz wszystkich swoją miarą, ja jestem bardzo niereformowalan
    > jednostka i sprawia mi wyjątkową radoś robienie wszystkiego inaczej niż
    > motłoch.

    Moze poczytaj jakies publikacje z zakresu psychologii, wolnego wyboru itp.
    Takich twardzieli to zwykle jest wiekszosc a jak poniej testy pokazuja,
    zostaje garstka. PO PROSTU NIE WIESZ O TYM, ZE REKLAMA NA CIEBIE DZIALA I NA
    TYM POLEGA SPORA CZESC ZABAWY.

  • 109. Data: 2010-06-23 10:31:22
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jestescie w mylnym bledzie koledzy. Reklamy nie tylko podonosza sprzedaz
    > danego produktu, ale tez ogolnie podnosza konsumpcje. Wysoka konsumpcje
    > uwaza sie obecnie za jeden z glownych czynnikow chroniacych wspolczesny
    > swiat wolnorynkowy przed katastrofalnymi kryzysami, a takze zmniejszajaca
    > skutki kryzysow.

    Widzisz, ja już jestem taki, że jak słysze słowo zakupy w markecie albo
    galerii to dostaje szału jak byk na widok czerwonej płachty. Dla mnie nie ma
    nic gorszego jak łażenie po takiej szopie w poszukiwaniu nie wiadomo czego.
    Większość klientów takich sklepów to niestety bezmózgie ciule które chodzą
    dla samego chodzenia często kupując coś bo pojawiła się 10 min promocja. Jak
    bydło w zagrodzie.

  • 110. Data: 2010-06-23 10:31:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > I sprawdzałeś wszystkie z danego rodzaju? Proszki, wody, kremy, pasty,
    > buty, spodnie itd?

    Tak, wszystkie w ilości jedna sztuka jednego rodzaju, która była na półce, a
    raczej którą się wystało w kolejce. ;-)

    > Ide do sklepu i kupuje np. masło tylko takie które ma 82% tłuszczu

    Eee tam masło, to może być jakiekolwiek.
    Powiedz jak piwo wybierasz, albo wodę mineralną.

> [...]
    > samo, pieczywo na zakwasie nie spulchniaczach i innej chemi które na drugi
    > dzień można do śmieci wrzucić itd, itp. /piekarnie mam za płotem -

    Nie jesteś moim sąsiadem? ;-)
    Bo ja mam dokładnie takie same preferencje.