eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Sun, 11 Jul 2010 07:36:13 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <i1c7c9$dlp$4@news.onet.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl> <i0dh06$3br$1@news.onet.pl>
    <4c2af36c$0$19162$65785112@news.neostrada.pl> <i0f9fv$b7$1@news.onet.pl>
    <4c2b2e91$0$17100$65785112@news.neostrada.pl> <i0v8l4$1hk$1@news.onet.pl>
    <4c333670$0$2602$65785112@news.neostrada.pl> <i0vd95$gd8$1@news.onet.pl>
    <4c333ad9$0$2607$65785112@news.neostrada.pl> <i0vfom$nk9$1@news.onet.pl>
    <4c342b2c$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 95.155.61.139
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1278845129 14009 95.155.61.139 (11 Jul 2010 10:45:29 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jul 2010 10:45:29 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4c342b2c$0$2589$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 100708-1, 2010-07-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:262365
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c342b2c$0$2589$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>>> Prawdopodobnie ta rozmowa nie ma sensu bo nie ma końca. Każdy wybór
    >>>>> można przypisać jakiemuś czynnikowi zewnętrznemu.
    >>>>
    >>>> Dokładnie o to chodziło, fajnie że to nareszcie zrozumiałeś.
    >>>
    >>> Jakiemuś, nie znaczy REKLAMIE.
    >>
    >> Niestety, jako konsument nie masz pojęcia co jest sprytną reklamą, a co
    >> jest innym czynnikiem typu "opinia prawdziwego użytownika danego
    >> produktu".
    >> Więc bezpieczniej od razu założyć, że reklama MA WPŁYW na wybory ludzi.
    >
    > Bezpieczniej dla kogo? Dla reklamujących się ?

    Nie, dla gadających że "na moje wybory reklama nie ma wpływu".
    Po co bzdury wygadywać, jak każdy średnio rozumny wie, że to jest nieprawda?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: