eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaReklamy ciszej? Ni chuja!Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.internet
    ia.pl!not-for-mail
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Reklamy ciszej? Ni chuja!
    Date: Wed, 23 Jun 2010 12:49:11 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <hvsovn$7k5$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4c188f25$0$19171$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvabt9$hnr$1@usenet.news.interia.pl> <hvacfi$6jk$1@news.onet.pl>
    <hvadvo$25u$1@mx1.internetia.pl> <o...@s...linksys>
    <4c1e88c2$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvoq17$onh$2@inews.gazeta.pl> <hvos83$6mk$1@mx1.internetia.pl>
    <4c207b71$0$2598$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq0uk$qek$1@mx1.internetia.pl>
    <4c208c39$0$2585$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvq4gg$8i9$1@mx1.internetia.pl>
    <4c20b4b6$0$19175$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvqk2p$c6o$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21c069$0$2599$65785112@news.neostrada.pl> <hvsfot$8ui$1@news.onet.pl>
    <4c21c706$1@news.home.net.pl>
    <4c21d73c$0$19165$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21d78f$1@news.home.net.pl>
    <4c21daa1$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
    <4c21dba8$1@news.home.net.pl>
    <4c21debb$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvsn8o$5mf$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21e1a2$0$17087$65785112@news.neostrada.pl>
    <hvsns2$ggu$1@mx1.internetia.pl>
    <4c21e4d3$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-224-59.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1277290295 7813 77.253.224.59 (23 Jun 2010 10:51:35 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Jun 2010 10:51:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.telewizja:261910
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4c21e4d3$0$17096$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości
    > news:hvsns2$ggu$1@mx1.internetia.pl...
    >>
    >> Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >> news:4c21e1a2$0$17087$65785112@news.neostrada.pl...
    >>>
    >>> Nie mierz wszystkich swoją miarą, ja jestem bardzo niereformowalan
    >>> jednostka i sprawia mi wyjątkową radoś robienie wszystkiego inaczej niż
    >>> motłoch.
    >>
    >> Moze poczytaj jakies publikacje z zakresu psychologii, wolnego wyboru
    >> itp. Takich twardzieli to zwykle jest wiekszosc a jak poniej testy
    >> pokazuja, zostaje garstka. PO PROSTU NIE WIESZ O TYM, ZE REKLAMA NA
    >> CIEBIE DZIALA I NA TYM POLEGA SPORA CZESC ZABAWY.
    >
    > Oczywiście, że nie da się od niej uciec w kontekście społecznym i wszystko
    > można przypisać działaniu reklamy, wszak atakuje nas z każdej strony.
    > Nawet świadomy wybór produktu A, a nie B można przypisać działaniu reklamy
    > bo zapewne oba z nich były reklamowane. I jakiś mądry filozof sobie
    > wyliczy że to był wybór podyktownay reklamą.

    Uwazasz, ze badania skutecznosci reklamy robia filozofowie wyciagajacy
    wyniki z tylka i ktos im za to placi?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: