  • 21. Data: 2010-08-02 17:36:12
    Temat: Re: Reklamy ...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    news:4c56fa1b$1@news.home.net.pl...
    >W wiadomości
    t.pl

    > Sugerujesz, że operator platformy cyfrowej, jak by ona nie była, powinien
    > mieć wpływ na treści nadawane przez stacje TV, które znajdują się na tej
    > platformie??

    Chodziło mi o to, żebym mógł sobie wybrać czy chcę np. TVN lub Polsat w
    jakimkolwiek pakiecie, czy niekoniecznie.
    Jakby sprzedawali same pakiety bez TVN i nie odprowadzali do ITI kasy (która
    potem idzie na na utrzymywanie Legii), to szybko by się optyka w ITI
    zmieniła. ;-)

  • 22. Data: 2010-08-02 19:06:20
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Cavallino* napisał(-a):

> [...]
    > Jakby sprzedawali same pakiety bez TVN i nie odprowadzali do ITI kasy
    > (która potem idzie na na utrzymywanie Legii), to szybko by się optyka

    Też bym chciał móc płacić za to co bym chciał oglądać i za nic więcej.
    Niedoczekanie

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2010-08-02 22:49:48
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-02 09:50, Arek. pisze:

    > pisz? na grupach od bardzo dawna dopiero Ty zwr?ci?e? uwag? o kodowaniu ,co?
    > musia?o si? przestawi? :(
    > jak jest teraz ?

    Bo ja nie używam już OE. Tylko Thunderbird.
    Ustaw: http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    i nie gadaj :-)

    Jeżeli o mnie chodzi to możesz sobie kodować znaki
    jak Ci się podoba ... tylko definiuj to w nagłówku!

    Tomy M.

  • 24. Data: 2010-08-03 16:42:41
    Temat: Reklamy ...
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie oglądaj TVN. Tego nie da się oglądać. Przecież ich programy to jest
    nachalna indoktrynacja konsumpcyjna, reklamy łącznie z sztandarowym programem
    informacyjnym, pseudoinformacyjno-dezinformacyjym Fakty Durczoka i filmami
    siejącymi strach, cuda albo zepsucie. Mającymi na celu wywołać u widzów stan
    zagrożenia i niepewność jutra albo wykreować wiarę w niemożliwe, to doskonale
    rozluźnia mózg, co powoduje, że te pierwsze są na prawdę skuteczne. Tak działa
    z z warstwy psychologicznej kapitalistyczna maszyna do robienia pieniędzy na
    dzieciach, młodzieży i dorosłych.

  • 25. Data: 2010-08-03 17:15:58
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-03 18:42, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > z z warstwy psychologicznej kapitalistyczna maszyna do robienia pieniędzy na

    Nie musisz mi tego tłumaczyć, ale jakieś 40% Polaków to
    durnie i szlag mnie trafia jak te chuje z TVN manipulują ludźmi.

    Tomy M.

  • 26. Data: 2010-08-04 06:05:15
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Tomy M. <t...@a...com> wrote:

    > Nie musisz mi tego tłumaczyć, ale jakieś 40% Polaków to
    > durnie i szlag mnie trafia jak te chuje z TVN manipulują ludźmi.

    Nikt Ci nie każe oglądać.

    --
    gs

  • 27. Data: 2010-08-04 08:34:39
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-08-04 08:05, Grzegorz S pisze:

    > Nikt Ci nie każe oglądać.

    Ale jeden taki chuj tutaj zabrania mi o tym pisać.

    Tomy M.

  • 28. Data: 2010-08-05 13:18:09
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Tomy M. <t...@a...com> wrote:

    > Ale jeden taki chuj tutaj zabrania mi o tym pisać.

    Przecież piszesz, no i trochę kultury chociaż zdaję sobie sprawe,
    ze chyba za wiele oczekuję.

    gs

  • 29. Data: 2010-08-06 06:53:38
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Arek. <a...@a...2a.pl> wrote:

    > piszę na grupach od bardzo dawna dopiero Ty zwróciłeś uwagę o kodowaniu ,coś
    > musiało się przestawić :(
    > jak jest teraz ?

    Od początku było ok, dobry czytnik wyświetla poprawnie, niedobrymi się nie martw.

    --
    gs

  • 30. Data: 2010-08-06 06:56:42
    Od: Grzegorz S <g...@s...waw.pl>

    Arek. <a...@a...2a.pl> wrote:

> [...]
    > jak jest teraz ?

    Od początku było ok, dobry czytnik wyświetla poprawnie, niedobrymi się nie martw.
    Ale dla świętego spokoju dodaj informację o kodowaniu w nagłówku.

    --
    gs